
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Sep.2025, 10:39
[O BRENDOVIMA] IVAN WESTERVEEN, Creative Disorder Studio: „Hiperprodukcija devalvira vrednost pojedinačnog proizvoda. Hiperprodukcija sadržaja devalvira vrednost pojedinačne poruke”
Koje sve potrebe potrošača brend treba da zadovolji da bi bio relevantan i u budućnosti?
– Sve iste kao i do sada… Iskrenost, svrha, vrednost.
Ali mislim da je veće pitanje – Koliko se brendova kod nas danas zapravo može nazvati brendom?
A onda ide i sledeće pitanje –
Da li je brend suvisao koncept u svetu hiper produkcije i hiper konzumerizma?
Ja mislim da nije. Mislim da je važniji nego ikada.
Da li su brendovi u poslednjih 20 godina zanemarili neke bitne potrebe potrošača?
– Apsolutno.
Znate ako prodajete nešto što nikome nije neophodno, na način koji nikoga ne interesuje, a onda očekujete da vam neko za to plati, to prelazi granicu...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...