Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Sep.2025, 10:39

[O BRENDOVIMA] IVAN WESTERVEEN, Creative Disorder Studio: „Hiperprodukcija devalvira vrednost pojedinačnog proizvoda. Hiperprodukcija sadržaja devalvira vrednost pojedinačne poruke”

Koje sve potrebe potrošača brend treba da zadovolji da bi bio relevantan i u budućnosti?
– Sve iste kao i do sada… Iskrenost, svrha, vrednost.
Ali mislim da je veće pitanje – Koliko se brendova kod nas danas zapravo može nazvati brendom?
A onda ide i sledeće pitanje –
Da li je brend suvisao koncept u svetu hiper produkcije i hiper konzumerizma?
Ja mislim da nije. Mislim da je važniji nego ikada.
Da li su brendovi u poslednjih 20 godina zanemarili neke bitne potrebe potrošača?
– Apsolutno.
Znate ako prodajete nešto što nikome nije neophodno, na način koji nikoga ne interesuje, a onda očekujete da vam neko za to plati, to prelazi granicu...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.