Izvor: Advertiser-Serbia.com, 10.Sep.2025, 13:11

[O BRENDOVIMA] GORAN RUŠKUC, Dvom: Džaba svima nama ceo ESG dokle god najmanje energije trošimo na ovo E – Environmental. Zelena agenda nije stvar „iskrenosti” već opstanka u fizičkom smislu

Koje sve potrebe potrošača brend treba da zadovolji da bi bio relevantan i u budućnosti?
– Brend ne mora da uradi ništa, ali marketing menadžeri velikih brendova će (bogami) morati da pojačaju svest o emocionalnim i društvenim potrebama potrošača. U suprotnom, provešće radni vek vodeći robne marke, ali ne i gradeći brendove.
Da li su brendovi u poslednjih 20 godina zanemarili neke bitne potrebe potrošača?
– Mislim da potrošač ima potrebu da ga brend razume, a tu se nismo baš proslavili. Najdalje što smo kao industrija otišli u prethodne 2 decenije je da smo čvrsto ustanovili da prosečan potrošač živi baš brzo i da radi baš, baš mnogo. I onda to razrešimo idejom da tako namučenom...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.