
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 10.Sep.2025, 13:11
[O BRENDOVIMA] GORAN RUŠKUC, Dvom: Džaba svima nama ceo ESG dokle god najmanje energije trošimo na ovo E – Environmental. Zelena agenda nije stvar „iskrenosti” već opstanka u fizičkom smislu
Koje sve potrebe potrošača brend treba da zadovolji da bi bio relevantan i u budućnosti?
– Brend ne mora da uradi ništa, ali marketing menadžeri velikih brendova će (bogami) morati da pojačaju svest o emocionalnim i društvenim potrebama potrošača. U suprotnom, provešće radni vek vodeći robne marke, ali ne i gradeći brendove.
Da li su brendovi u poslednjih 20 godina zanemarili neke bitne potrebe potrošača?
– Mislim da potrošač ima potrebu da ga brend razume, a tu se nismo baš proslavili. Najdalje što smo kao industrija otišli u prethodne 2 decenije je da smo čvrsto ustanovili da prosečan potrošač živi baš brzo i da radi baš, baš mnogo. I onda to razrešimo idejom da tako namučenom...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...