
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Okt.2025, 13:34
[O BRENDOVIMA] BOJANA STANKOVIĆ, Smart Vision: „Poverenje se gradi kroz doslednu komunikaciju”
Koje sve potrebe potrošača brend treba da zadovolji da bi bio relevantan i u budućnosti?
– Relevantan, dobar brend ne počinje od proizvoda, već od razumevanja kako ljudi zaista žive, koji su im rituali… Danas to znači anticipaciju, a ne samo reakciju — brend mora da zna šta će korisniku biti važno sutra, ne samo šta mu je važno danas. To uključuje funkcionalnost, ali i emocije, društvenu pozicioniranost i sposobnost da se uklopi kako u analogne, tako i u digitalne rituale korisnika. Relevantnost se ne meri prisustvom, već prisutnošću.
Nije poenta biti prisutan svuda, već baš tamo gde je to ljudima bitno.
Da li su brendovi u poslednjih 20 godina zanemarili neke bitne potrebe potrošača?...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...