Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Okt.2025, 13:34

[O BRENDOVIMA] BOJANA STANKOVIĆ, Smart Vision: „Poverenje se gradi kroz doslednu komunikaciju”

Koje sve potrebe potrošača brend treba da zadovolji da bi bio relevantan i u budućnosti?
– Relevantan, dobar brend ne počinje od proizvoda, već od razumevanja kako ljudi zaista žive, koji su im rituali… Danas to znači anticipaciju, a ne samo reakciju — brend mora da zna šta će korisniku biti važno sutra, ne samo šta mu je važno danas. To uključuje funkcionalnost, ali i emocije, društvenu pozicioniranost i sposobnost da se uklopi kako u analogne, tako i u digitalne rituale korisnika. Relevantnost se ne meri prisustvom, već prisutnošću.
Nije poenta biti prisutan svuda, već baš tamo gde je to ljudima bitno.
Da li su brendovi u poslednjih 20 godina zanemarili neke bitne potrebe potrošača?...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.