Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Jul.2023, 17:43
Novom kampanjom AXA osiguranje poziva žene da prihvate budućnost bez rizika
Kampanja naglašava nesrazmerne rizike sa kojima se suočavaju žene u oblasti zdravstva, biznisa, obrazovanja i sporta. Globalno, samo 33% vlasnika preduzeća su žene; 36% žena ne vežba dovoljno da bi ostale zdrave. AXA želi da podigne svest o ovim disparitetima i podstakne promene.
Poruka kampanje koju je kreirala agencija Publicis Conseil je: “Being a woman shouldn’t be a risk“
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.