Izvor: Advertiser-Serbia.com, 03.Nov.2025, 13:49

Novo poglavlje odgovornog oglašavanja: Nove smernice za bolje influensiranje

Nacionalnom informativno-edukativnom kampanjom „Važno je znati kad se plati“ predstavljene su Smernice za influensiranje, koje se zasnivaju na principima samoregulacije.
Od danas i u praksi
U sklopu kampanje, ambasadori-influenseri se od danas podstiču da označavaju svoje plaćene saradnje prema Smernicama. Njihove objave nosiće oznake #oglas ili #promo, uz jasne napomene o komercijalnoj saradnji. Deo njih je potpisao i Deklaraciju o boljem influens marketingu zajedno sa kompanijama, medijima i agencijama. Deklaracijom potpisnici potvrđuju da veruju u influencer marketing koji je „zakonit, pristojan, pošten i istinit“ te se zalažu za promociju Smernica i načela struke....

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.