Izvor: Advertiser-Serbia.com, 07.Mar.2024, 15:08

Novi smerovi novi izazovi

Okupiće 220 učesnika, 36 stručnjaka iz oblasti odnosa sa javnošću, predstavnika medija i onih koji se bave novim tehnologijama govoriće na konferenciji tokom 3 dana.

Svedoci smo stalnih promena zbog tehnološkog razvoja. Mediji se transformišu, novinari i redakcije su stalno ugroženi izazovima vesti koje stvara veštačka inteligencija. Takozvani „dnevni“ podaci izazov su raznih interesnih grupa, a predstavnici menadžmenta za odnose s javnošću i njihovi savetnici >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << nisu uvek u zoni koja obezbeđuje siguran pristup njihovim mobilnim uređajima gde se i ti podaci nalaze. Kako komunicirati i interpretirati podatke, kreirati narativ koji je prihvatljiv u prostoru? Kako brendovi vide sebe u prostoru različitih ciljnih grupa, potrošača i kako danas koriste alate i tehnike odnosa s javnošću? Ovo su samo neke od tema o kojima će biti reči na konferenciji. Ponosan sam što me je istrajnost dovela do liderske pozicije. Po prvi put imamo predavača iz Irana, a govorićemo i o nezaobilaznoj temi ekološkog, društvenog i korporativnog upravljanja, takozvanom ESG (Environment, social and governance)“. rekao je uoči ovogodišnje konferencije osnivač i predsednik organizacionog odbora Danijel Koletić.

U okviru ovogodišnje konferencije biće dodeljene prestižna PRO PR Globe Awards priznanja, za koja su unikatne grafike izradili studenti Akademije umetnosti Univerziteta u Novom Sadu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.