Izvor: Advertiser-Serbia.com, 07.Mar.2024, 15:08
Novi smerovi novi izazovi
Okupiće 220 učesnika, 36 stručnjaka iz oblasti odnosa sa javnošću, predstavnika medija i onih koji se bave novim tehnologijama govoriće na konferenciji tokom 3 dana.
„Svedoci smo stalnih promena zbog tehnološkog razvoja. Mediji se transformišu, novinari i redakcije su stalno ugroženi izazovima vesti koje stvara veštačka inteligencija. Takozvani „dnevni“ podaci izazov su raznih interesnih grupa, a predstavnici menadžmenta za odnose s javnošću i njihovi savetnici >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << nisu uvek u zoni koja obezbeđuje siguran pristup njihovim mobilnim uređajima gde se i ti podaci nalaze. Kako komunicirati i interpretirati podatke, kreirati narativ koji je prihvatljiv u prostoru? Kako brendovi vide sebe u prostoru različitih ciljnih grupa, potrošača i kako danas koriste alate i tehnike odnosa s javnošću? Ovo su samo neke od tema o kojima će biti reči na konferenciji. Ponosan sam što me je istrajnost dovela do liderske pozicije. Po prvi put imamo predavača iz Irana, a govorićemo i o nezaobilaznoj temi ekološkog, društvenog i korporativnog upravljanja, takozvanom ESG (Environment, social and governance)“. rekao je uoči ovogodišnje konferencije osnivač i predsednik organizacionog odbora Danijel Koletić.
U okviru ovogodišnje konferencije biće dodeljene prestižna PRO PR Globe Awards priznanja, za koja su unikatne grafike izradili studenti Akademije umetnosti Univerziteta u Novom Sadu.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...