Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Nov.2018, 17:24 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Novi ROSA projekat ljubavi
ROSA je prepoznala koliko je bebama mamino mleko važno i u saradnji sa agencijom McCann Beograd kreirala novi projekat ljubavi, koji je podržalo i Ministarstvo zdravlja Republike Srbije.
“Uvek nam je drago kada dobijemo poziv da učestvujemo u stvaranju kampanje od velike važnosti za celokupno društvo u kom živimo. Ovoga puta Rosa nas je pozvala da pomognemo u podizanju svesti o važnosti dojenja, postojanju problema sa kojima se mame pri dojenju mogu sresti, njihovim strahovima >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << i nejasnoćama, i slanju poruke da postoji način da se ovi problemi kroz edukaciju i stručnu pomoć razreše u ROSA kutku za mame i bebe. Ceo naš kreativni tim je sa puno ljubavi i poštovanja pristupio osmišljanju kampanje koja će poslati snažnu poruku o važnosti prirodne ishrane beba. Na snimanju TV spota bili smo u prilici da prisustvujemo stvaranju ove slatke magije koja je ispunila naša srca i nekima od nas izmamila suze, a po završetku montaže smo odahnuli sa zadovoljstvom, ponosni na ono što smo stvorili“ rekla je Divna Peškir, Copywriter u agenciji McCann Beograd.
„Želimo da mama i bebama ulepšamo prve zajedničke dane i zato od svake kupljene 1.5l boce prikupljamo 1 dinar za otvaranje kutaka za pomoć i edukaciju pri dojenju u porodilištima širom Srbije. Kroz ovu kampanju želimo da poručimo svim budućim mamama da ih ROSA u potpunosti razume, da je uz njih, i da će na kraju ove velike akcije biti u prilici da im ponudi svu dodatnu edukaciju i pomoć pri dojenju ukoliko im bude bila potrebna. Čuvamo #OnoStoJeVazno“, Juliju Žigić – Senior Brand manager NCB, The Coca-Cola Company.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...