Izvor: Advertiser-Serbia.com, 28.Jul.2021, 15:25

Nova kampanja kompanije Alma Quattro #LicaOvogGrada

Nova kampanja kompanije Alma Quattro #LicaOvogGrada

Ovih dana je na ulicama Beograda osvanula nova kampanja na Alma Quattro mreži panoa sa nesvakidašnjim tekstom. Pod sloganom #LicaOvogGrada, na rešenjima možemo videti izjave bilborda koji pričaju o sebi, kao da su i oni jedni od nas, posmatrači i svedoci zbivanja u glavnom gradu.

Tako primera radi, Lice sa Mostarske petlje priča kako svakog dana dočekuje vozila iz 7 pravaca, Lice kod SKC-a kako već godinama sluša najbolje koncerte, Lice kod Pravnog fakulteta kako posmatra generacije >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << velikana koji stasavaju pred njegovim očima, a Lice kod Slavije kako pred njim u kružnom toku svako smatra da ima pravo prvenstva.

Svoj osvrt na ovu kampanju dao nam je Đorđe Janković, kreativni direktor komunikacione i dizajn sprint agencije Friday koja stoji iza ovog kreativnog rešenja: „Naizgled, to jesu bezlične velike konstrukcije od metala i stakla teške i po nekoliko tona, ali svejedno svi u našoj industriji ih nazivaju – LICIMA.

Iz kampanje u kampanju možemo čuti rečenice „Koliko lica ima u paketu?“, „Zakupili smo 50 lica“ i slično. To nam se učinilo zanimljivim, a kada još pridodamo i činjenicu da baš ta lica stoje na ulicama već nekoliko decenija i nemo posmatraju dešavanja oko sebe, ne čudi što smo odlučili da im damo reč i glas. Tako smo ideju da humanizujemo bilborde pretvorili u jednu outdoor kampanju u kojoj 30 lica pričaju svoje priče i postaju svedoci jednog vremena i kraja u kom se nalaze.

Nadam se nastavku kampanje i van Beograda. Biće zanimljivo čuti šta imaju da ispričaju i lica drugih gradova širom Srbije
.“

Povodom lansiranja kampanje #LicaOvogGrada, Bojana Novaković iz kompanije Alma Quattro poručuje: „Koliko god se drugima može činiti da su panoi bezlični i da dobijaju svoj smisao tek sa objavljivanjem neke reklamne poruke na njima, za nas svi naši panoi imaju i neko šire značenje i značaj. Možda i nije slučajno da smo strane panoa kroz našu svakodnevnu praksu počeli da zovemo „licima“. Tako su sva naša lica počela da dobijaju svoje značenje i na osnovu pozicije koju zauzimaju tj. dela grada u kom se nalaze.

Naša lica panoa žive svoj život na ulici, mi se brinemo o njima i održavamo ih redovno, dajemo im nazive kao da su živa bića, a naši klijenti ih hvale i poistovećuju se sa njima. Često nam kažu: “Dajte mi ona moja lica koja sam imao u prethodnoj kampanji“. Ta naša lica stoje na ulicama ovog grada i postaju deo urbanog okruženja na koje smo se svi navikli. Svakog ponedeljka kada kreću nove kampanje mi menjamo izgled našeg grada, a uveče kada se upali ulična rasveta naša lica zasijaju u mraku tako doprinoseći svetlosti velegrada.“

Projektni tim čine:

Alma Quattro:

Direktor Prodaje: Bojana Novaković

Medija Planer: Tatjana Žižić

Menadžer Produkcije: Miloš Vasilijević

Friday:

Kreativni Direktor: Đorđe Janković

Kreativni Strateg: Milica Radović

Art Direktori: Keti Zaharijev i Milica Tomović

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.