Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Apr.2021, 15:12

Nova Libresse kampanja #PružiRuku pomaže ženama koje se bore sa rakom grlića materice

Nova Libresse kampanja #PružiRuku pomaže ženama koje se bore sa rakom grlića materice

Brend proizvoda za intimnu higijenu i negu žena Libresse, koji je u vlasništvu vodeće svetske kompanije za proizvodnju proizvoda za higijenu i očuvanje zdravlja Essity, posvećen je rušenju tabua koji sputavaju žene
Prošle godine je predstavljena kampanja #pričeiznutra, u okviru koje je brend Libresse udahnuo život pričama na teme koje su vrlo uobičajene, ali često ostaju neispričane i nezapažene u našem društvu, poput spontanog pobačaja, tretmana plodnosti, menopauze, prve menstruacije, porođaja, pa čak i endometrioze. Pomoću kampanje #pričeiznutra brend je želeo da podstakne žene da podele svoja iskustva, nadajući se da možemo više da naučimo jedna od druge, čineći da se ljudi osećaju kao da...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.