
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Mar.2024, 13:58
Najveći šaljivdžija današnjice u još jednoj proslavljenoj ulozi dolazi na Dane komunikacija
Dani komunikacija, tipično-netipični festival komunikacione industrije koji će biti održan u Rovinju od 11. do 14. aprila, već nekoliko godina uporno priprema svoje učesnike da uvek očekuju neočekivano, pa nastavlja tu tradiciju i ovog puta. Svi kreativci, marketari, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji postanu deo DK zajednice uživaće u predavanju kreativne osobe koju niko nije uspeo da zatvori u okvire konvencionalnosti – na DK2024 se vraća neobičan reporter, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << koji na najzabavniji mogući način pomera granice tradicionalnog novinarstvo – Oobah Batler.
Najbolje ocenjeni TripAdviser lažni londonski ugostitelj, najbolji lažni dizajner Pariske nedelje mode, voditelj MTV-jeve emisije Catfish UK i autor bestsellera LA Timesa istaći će važan aspekt ovogodišnje festivalske teme – koja prepliće ponašanje potrošača, bihevioralnu pozadinu donošenja odluka i ulogu fake newsa u opštoj (ne)racionalnosti društva.
Publika Dana komunikacija dobro je upoznala ovog poznatog šaljivdžiju još 2019. godine, kada je govorio o svom nekonvencionalnom pristupu obrazovanju uz maestralne projekte lažnih vesti, a u međuvremenu je na svoju listu titula dodao i onu proslavljenog filmskog stvaraoca. Oobah Batler je još jednom šokirao internet krajem 2023. godine, kada je, prema Fox News, „izložio ozbiljne optužbe o korporativnoj kulturi tehnološkog giganta“ u dokumentarcu o Amazonu, ujedinjujući publiku širom političkog spektra svojim otkrićima. Upravo će njegovo predavanje The Great Amazon Heist otvoriće oči učesnicima, razotkriti eksploatatorske poslovne strategije globalne kompanije i predstaviti Butlerov neverovatan projekat razotkrivanja pravog lica Amazona i izbegavanja svih pravnih zavrzlama sa kojima se velika korporacija naizgled zaštitila.
Oobah Butler na Danima komunikacija, foto Matija Habljak PIXSELL
Podsetimo, već je objavljen festivalski raspored i najavljen niz predavača izuzetne festivalske postave – učesnicima će se u Rovinju pridružiti svetski poznati bihejvioralni ekonomista, psiholog i naučnik koji se bavi ljudskim ponašanjem Dan Ariely, Eugene Cheong, kreativni buntovnik iz Azije sa više od hiljadu nagrada za svoj rad, te Alex Partridge, osnivač nekih među prvim viralnim Facebook stranicama i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski uticajne; Shivvy Jervis, stručnjakinja svetskog glasa koja povezuje digitalne inovacije s neuronaukom; Micaela Mantegna, prva advokatica specijalizovana za regulacije i autorska prava video igara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse, neuronaučnik svetskog glasa i predvodnik nove generacije marketinških lidera Moran Cerf powered by Hrvatski Telekom; vodeći komunikator Google AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka Dex Hunter-Torricke, brend-strateg svetske reputacije koji stvara jedinstvena iskustva brendova, vodeći ih do njihovih poslovnih ciljeva Brian Collins, globalno nagrađivani govornik, autor i komunikacijski trener koji kompanije, menadžere i lidere pretvara u majstore komunikacije Marnick Vandebroek; marketinška stručnjakinja specijalizovana za rast brendova te autorka bestsellera The Laws of Brand Storytelling Jessica Gioglio – te niz drugih velikih svetskih imena industrije koja će ponuditi neprocjenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide.
Dani komunikacija, dvorana Šššumica_foto Luka Stanzl PIXSELL
NOVA OAZA DOMAĆIH KOMUNIKATORA
Pored znanja koje će ponuditi svetski stručnjaci, Dani komunikacije posebno su posvećeni razmeni mišljenja i postavljanju trendova u nacionalnim razmerama. Pod zelenom krošnjama u očaravajućem umetničkom ambijentu prizemlja hotela – nova sala ŠŠŠumica powered by Addiko Bank će pokriti brojne aktuelne teme u industriji i oko sebe okupiti lidere ovih oblasti, kao i sve one koji imaju šta da kažu i nauče. Ova festivalska lokacija je otvorenog tipa i omogućiće učesnicima da prate u nečujnom režimu sa slušalicama za potpunu koncentraciju ili bez slušalica uz čašicu razgovora sa kolegama, na opušten DK način. Od kreativnosti i pažnje u digitalnom marketingu do regionalnih kreativnih postignuća, zakonodavnih okvira važnih za komunikatore i niza drugih tema, ŠŠŠumica će, baš kao i Dani komunikacija – nikad predvidljivi i uvek van okvira – ugostiti sve one koji su žedni znanja, bez obzira na to da li preferiraju udobne foteljice ili barske stolce uz šank koji je u neposrednoj blizini.
Svi kreativci, marketari, digitalci, mediji i ostali komunikatori koji ove godine žele da budu u društvu hrvatskih i svetskih tržišnih lidera, informacije o učešću mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.
O DANIMA KOMUNIKACIJA:
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenat-a na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Dugo iščekivano novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – ovog proleća je očaralo sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.
O ORGANIZATORIMA:
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.
Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama
Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.
Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.
Autor naslovne fotografije: Matija Habljak PIXSELL
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
NAJVEĆI ŠALJIVDŽIJA DANAŠNJICE U JOŠ JEDNOJ PROSLAVLJENOJ ULOZI DOLAZI NA DANE KOMUNIKACIJA
Izvor: Kurir, 15.Mar.2024
Kreativni umetnik Oobah Butler pridružuje se sjajnoj listi predavača na festivalu kreativnosti i komunikacija, a on smelo i autentično menja svet - na često bizarne, ali nesumnjivo zabavne načine.