Na Danima komunikacija bez filtera o Fyre Festivalu – da li je fake news cena spektakla?

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Mar.2024, 12:53

Na Danima komunikacija bez filtera o Fyre Festivalu – da li je fake news cena spektakla?

Koja je cena spektakla u današnjem društvu i zašto smo ga, bez obzira na cenu, toliko gladni? Jedna od ključnih pretpostavki marketinga je istinitost – a tamo gde istinitost nestaje, završava se marketing i počinje obmana, što jasno pokazuju primeri kao što je ozloglašeni američki Fyre Festival Billyja McFarlanda. Nije iznenađujuće što se ova globalno poznata obmana – čijem su razotkrivanju posvećena čak dva dokumentarca – detaljno analizira na američkim poslovnim školama kao primer kako ne treba poslovati i šta marketing ne treba da bude. U potrazi za odgovorima na ova pitanja na Danima komunikacija, koji će biti održani u Rovinju od 11. do 14. aprila, razgovor sa Billyjem McFarlandom, koji će se...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.