Na Dane komunikacija stižu jedan od najvećih bihejvioralnih naučnika na svetu i legendarni kreativni buntovnik

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Jan.2024, 18:09

Na Dane komunikacija stižu jedan od najvećih bihejvioralnih naučnika na svetu i legendarni kreativni buntovnik

Organizatori festivala Dani komunikacije danas su najavili prva velika imena izuzetnog programa po kojem je ovaj festival već godinama poznat – svetski priznati bihejvioralni ekonomista, psiholog i naučnik koji se bavi ljudskim ponašanjem Dan Ariely i kreativni buntovnik iz Azija sa više od hiljadu nagrada za svoj rad Eugenea Cheonga. „Ako nemate ništa vredno, ohrabrujuće, lepo, promišljeno, poučno, smešno, zabavno, korisno, provokativno, inspirativno, šokantno ili jednostavno >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << neverovatno da kažete, molimo vas da nam učinite uslugu i umuknite“, rekao je on kreativnosti i komunikacijama nagrađivani marketar Eugene Cheong i tako je, ne znajući, objasnio srž Dana komunikacija – festivala kreativnosti i tržišnih komunikacija koji se ovog proleća vraća u Rovinj od 11. do 14. aprila 2024. godine.

Jedan od vodećih svetskih stručnjaka za bihejvioralnu ekonomiju, trostruki autor bestselera Njujork tajmsa, naučnik Univerziteta Duke, jedan od omiljenih TED predavača koji je inspirisao skoro 30 miliona gledalaca i koautor uspešnog dokumentarnog filma o (ne)poštenju, Dan Ariely tvrdi da smo daleko manje racionalni od onoga što tvrde prethodne teorije. Njegovi često neočekivani eksperimenti su dosledno zanimljivi, intrigantni i važni za društvo, zbog čega ga je Blumberg uvrstio u izbor 50 najoriginalnijih mislilaca sveta, a njegov talenat je proučavanje ponašanja za koje veruje da nije slučajno i neobično, već sistematsko i predvidljivim, što nas čini predvidljivo iracionalnima.

„Da su naučnici rok zvezde, Ariely bi sigurno bio među najpopularnijim. On se godinama bavi izuzetno zanimljivim i intrigantnim stavovima, poput toga koliko smo mi kao ljudi savršeno racionalni-iracionalni i predvidivo-nepredvidivi, a na predstojećim Danima komunikacije i mi ćemo se u njih udubljivati, jer ova pitanja biće protkane kroz sadržaje našeg omiljenog tipično-netipičnog festivala“, rekla je Dunja Ivana Ballon, dugogodišnja direktorka Dana komunikacija i festivalskog programa, HURA i IAB Hrvatska, i dodala: „Danas smo najavili dolazak jednog od najvećih živih mislilaca u svetu, koji je globalni autoritet u oblasti bihejvioralne ekonomije i jedan od najboljih kreativaca na svetu, ali ovo su samo prva dva iz niza velikih i zanimljivih imena sa kojima ćemo provesti nekoliko prolećnih dana u aprilu u Rovinju na Danima komunikacija.

Predavanja koja će održati ovogodišnji govornici, a čiji je dolazak, kako Ballon kaže, potvrđen iz celog sveta, pokazaće upravo iz celog sveta ono što nas ponekad plaši – da svet oko nas nije jednostavan i da danas ne možemo više reći da je to bilo šta crno-belo. Ideja Dana komunikacija je da pokaže da između svih krajnosti, pa i ljubavi i mržnje, postoji čitav niz emocija, zbog čega nas ovaj festival uči da se ništa, a pogotovo ne komunikaciona industrija, ne može staviti u stereotipne kutije. Mržnja je jaka reč i malo ko može da stoji iza nje, ali Eugene Cheong – čovek čija karijera obuhvata 30 plodnih godina rada u kreativnom sektoru i broji u setovima Kanskih lavova i više od hiljada priznanja za svoj rad – otvoriće razgovor sa vama bez oklevanja uz rečenicu da advertajzing mrzi. Organizatori kažu da su se odmah zaljubili. Zašto? Zato što ima opravdano velika očekivanja od struke.

Pored osvajanja brojnih Kanskih lavova i profesionalnih nagrada, Eugenea Cheong, bivši potpredsednik i glavni kreativni direktor kompanije Ogilvy Worldwidea gje pozdravio kao najsjajnijeg komunikatora unutar Ogilvyja još od samog Davida Ogilvyja. Dani komunikacija najavljuju njegovo neizostavno predavanje pod nazivom Ten Things, kreativno nasleđe koje će ponuditi jedinstvena razmišljanja i uvide koji su rezultat njegovog životnog iskustva u kreativnoj komunikaciji. „Naš posao je da podstaknemo ljude da nešto osete. Naš posao je da učinimo da ljudima bude stalo. Naš posao je da uradimo nešto za ljude, a ne slučajno da očekujemo da oni nešto urade za nas“, odlučan je Cheong, koji je i jedan od osnivača Asian Creative Revolutiona i dugogodišnje veliko lice Ogilvyja.

„Izuzetni kreativci, uključujući Cheonga, pokazuju nam u kom pravcu moramo da težimo kao zajednica komunikatora i kreativaca: rad sa ljudima i za ljude. Upravo zbog toga je energija zajedništva i zajedničkog učenja koju doživljavamo na Danima komunikacije od ogromnog značaja za sve nas“, rekla je Jelena Fiškuš, predsednica Upravnog odbora HURA-e i članica Organizacionog odbora Festivala, otkrivajući nam u isto vreme kada će posle ove prve objave velikih festivalskih imena uslediti nedelje najava sjajnih predavača koji će nastupiti na glavnoj bini Dana komunikacija.

Prijave za učešće moguće su na zvaničnoj stranici festivala, gde su dostupne sve informacije o kotizacijama i smeštaju u luksuznim hotelima Lone Monte Mulini i Grand Park Hotelu očaravajućega Rovinja, jedne od najljepših evropskih destinacija.

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenat-a na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Dugo iščekivano novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – ovog proleća je očaralo sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.


O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.