Izvor: Advertiser-Serbia.com, 10.Dec.2025, 18:16

NEM Zagreb 2025: 2. dan

NEM Zagreb 2025 i drugog dana okupio je profesionalce na panelima, prezentacijama i Q&A sesijama posvećenima produkciji, veštačkoj inteligenciji i marketingu u video industriji. Učesnici su iskoristili priliku za umrežavanje tokom ručka koji je sponzorisao HAVC, a dan je završen uz Christmas Party by Pickbox i svečanu dodelu NEM Awardsa koja je proslavila najbolje u regiji i naglasila kreativna postignuća TV industrije.
Paneli o globalnim trendovima i regionalnim uvidima
Paneli su okupili vodeće stručnjake iz TV-a, streaminga, oglašavanja i kreativnih industrija iz cele CEE regije. Panel Video Ads: Linear TV vs. TikTok, Meta and YouTube on TV istražio je trendove u video oglašavanju...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.