Izvor: Advertiser-Serbia.com, 28.Apr.2023, 10:17
Mladi lavovi agencije McCann Beograd predstavljaju Srbiju na Cannes Lions festivalu
Mladi lavovi odgovarali su svojim radovima na brif Ženskog centra Milica, udruženje za podršku i zastupanje pacijentkinja sa rakom dojke i karcinomom grlića materice, na temu prevencije u kategoriji print. Među 21. prijavom iz 13 agencija, Nevenino i Nikolino rešenje žiri je ocenio kao najinovativnije, drugačije i najsmislenije u odnosu na dati zadatak. Njihovo vizuelno rešenje i poruka su bili jasni, razumljivi i lako primenljivi na ostalim medijima a ne samo kroz print oglas.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com <<
Vodeći se time da žene na prvo mesto stavljaju potrebe svoje porodice i prijatelja, odlučili su da brifu pristupe ne iz perspektive žene, već iz perspektive onih koji ih vole: njihove dece, partnera, članova porodice, prijatelja. Tako su, Nevena i Nikola rečenicom „Pregledaj se! Meni za ljubav.“ pronašli način da apeluju na najširu publiku i pošalju snažnu emocionalnu poruku koja nikoga neće ostaviti ravnodušnim i pokažu ženama za šta se bore.
„Veliko hvala žiriju i članicama ženskog centra Milica što su prepoznali naš rad i poruku koju smo želeli da pošaljemo! Težak zadatak je bio poslati snažnu, a motivišuću poruku inspirisanu mračnim statistikama. Posebno smo zahvalni i našim kolegama iz agencije čiju smo podršku i razumevanje imali tokom celog ovog procesa. Pri predaji rada, jedina želja nam je bila da se ova kampanja zaista i desi, a sada brojimo dane do toga a i do odlaska u Kan”, izjavili su ovim povodom Nevena i Nikola
Sigurni smo da će se u Kanu lavovski boriti da na najbolji mogući način predstave Srbiju, ali i agenciju iz koje dolaze. Nama ostaje samo da im poželimo mnogo sreće u toj avanturi.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...