Miljenik potrošača – Potrošači su izabrali svoje omiljene brendove

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Apr.2021, 10:25

Miljenik potrošača – Potrošači su izabrali svoje omiljene brendove

Ove godine, u organizaciji udruženja „Moja Srbija“ i uz podršku Grada Beograda, po prvi su dodeljena priznanja „Miljenik potrošača“ za omiljene brendove na tržištu Srbije.

Titulu „Miljenik potrošača“ osvojili su brendovi: Plazma u kategoriji „Slatkiši“, Zlatiborac u kategoriji „Meso i mesne prerađevine“, Dijamant u kategoriji „Ulje, prilozi i prelivi“, Rubin za omiljena vina, Dunav osiguranje u kategoriji „Osiguravajuća >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << društva“, kao i Pošta Srbije u kategoriji „Transport robe i putnika“. Kao svoje omiljeno pivo potrošači su označili Zaječarsko, a u kategoriji „Nameštaj“ najviše glasova dobio je brend Forma Ideale. Omiljena kafa potrošača je Nescafe, a u kategoriji „Kućna higijena“ najviše glasova dobio je Persil.

U konkurenciji za nagradu našlo se 1.500 brendova u 30 kategorija. Nominovani su najpoznatiji brendovi koji se mogu naći na tržištu Srbije, bez obzira na njihovo poreklo ili poreklo kompanije u čijem vlasništvu se nalaze. U finalnom glasanju, koje je tokom marta i aprila, uz poštovanje svih epidemioloških mera organizovano na teritorije Srbije metodom „lice u lice“, učestvovalo je 1.750 građana.

Priznanja „Miljenik potrošača“ dodeljuju se isključivo na osnovu glasova potrošača. Princip je zasnovan na iskustvu destogodišnjeg organizovanja akcije „Moj izbor“, tokom koga je stvoreno nepodeljeno poverenje, kako potrošača, tako i kompanija koje su bile uključene u akciju.

Do sada smo u svojim aktivnostima isticali najbolje domaće proizvode i brendove, kao i najodgovornije kompanije i organizacije u našoj zemlji. Akcija „Miljenik potrošača“ logičan je nastavak naše kampanje, jer u njoj govorimo isključivo o kvalitetu„, rekao je Milan Ristić iz udruženja „Moja Srbija“ i dodao da se isticanjem najboljih podstiče zdrava konkurencija među kompanijama i njihova težnja za stvaranjem prepoznatljivog i prestižnog brenda u koji će građani imati poverenje.

Odluku o dobitnicima priznanja donose isključivo potrošači, jer kao krajnji korisnici, predstavljaju najkompetentniji i najstručniji žiri koji će odrediti koji brendovi su najbolji na našem tržištu. Slušamo potrošače i gradimo uzajamno poverenje, jer budite sigurni, ako mi verujemo potrošačima i oni će verovati nama„, naglašava Ristić.

Akcija „Miljenik potrošača“ organizovana je u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“, u okviru koje se odvijaju i akcije „Moj izbor“ i „Dobročinitelj“. Akcija „Moj izbor“ je usmerena ka podsticanju razvoja domaće proizvodnje i promociji najboljih domaćih proizvoda, dok je cilj akcije „Dobročinitelj“ isticanje najodgovornijih kompanija i organizacija u našoj zemlji.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

Javno preduzeće 'Pošta Srbije' izabrano je za omiljeni brend potrošača

Izvor: Beta, 21.Apr.2021

Javno preduzeće "Pošta Srbije" izabrano je za omiljeni brend potrošača u Srbiji.Oni su dobili najviše glasova u kategoriji "Transport robe i putnika" u okviru priznanja "Miljenik potrošača" koje je prvi put dodeljeno za omiljene brendove na tržištu Srbije u organizaciji Udruženja "Moja Srbija"...

Nastavak na Beta...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.