Milenijumska generacija će platiti za Netflix, Spotify ili drugu zabavu na internetu, ali ne i za vesti

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Jan.2016, 09:31   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Milenijumska generacija će platiti za Netflix, Spotify ili drugu zabavu na internetu, ali ne i za vesti

Istraživanje čiji su rezultati predstavljeni na Svetskom ekonomskom forumu u Švajcarskoj pokazalo je da je generaciji novog milenijuma draže da plati za ‘premium’ zabavne sadržaje na Netflixu, Spotify-ju ili na nekom drugom mestu nego za ozbiljnije stvari poput obrazovanja na internetu ili novinskih izdanja na ‘webu’

Generacija novog milenijuma voli zabavne stvari na internetu! Ako smo svi zajedno sumnjali što je to najdraže ‘milenijumci‘, odgovore pružaju rezultati >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << istraživanja predstavljeni na godišnjem sastanku Svetskog ekonomskog foruma u švajcarskom Davosu, koji je u toku.

S ciljem da se dozna kako različite grupe u društvu reaguju na digitalne medije, rezultati su otkrili da će ‘milenijumci’ pre hteti da plate za zabavu koju pružaju servisi poput Netflixa ili Spotifyja, a neće im teško pasti niti izdvajanje novca za igre na internetu. Teško će biti iznenađenje, ali sve ostalo je korak ili dva u zaostatku. Obrazovni sadržaj na internetu je u drugom planu, a internet izdanja novina i drugih izvora vesti još više u pozadini, na začelju poretka.

Za takav sadržaj, svoj novac izdvojiće nešto manje od četvrtine ‘milenijumske generacije’ koja je obuhvaćena istraživanjem.

Šta sa ostalima?

Ispitujući kako društvo reaguje na digitalne medije, istraživanje je sprovedeno u pet država na različitim kontinentima, u SAD-u, Nemačkoj, Južnoafričkoj Republici, Brazilu i Kini, a kako bi rezultati bili što reprezentativniji, usmerilo se na česte korisnike digitalnih medija, obuhvatajući oko 5000 ispitanika. U središtu pažnje nisu bili samo ‘milenijumci’, koji su određeni kao starosna grupa između 15 i 34 godine starosti, već i starija ‘generacija X’ i još starija generacija ‘baby booma’. Ipak, kako svet ostaje na mladima, nije loše znati što oni najviše žele.

Slaba reakcija na ‘bannere’

Novine za koje se plaća ne prolaze dobro, a loša vest za medije na internetu je da ‘milenijumci’ ne vole niti oglašavanje ‘bannerima’, koje bi moglo biti drugi izvor da se nešto zaradi. Naravno, kada bi neko na njih kliknuo i proverio šta stoji iza reklame.

Takođe bez iznenađenja, najmlađa grupa obuhvaćena istraživanjem je na začelju po sklonosti otvaranja oglasa na internetu. Na vrhu je srednja generacija u istraživanju, a mali korak iza ona najstarija, obe s više od 60 posto ispitanika koji će kliknuti na ‘banner’. Među ‘milenijumcima’, to će učiniti tek 53 posto ispitanih.

Obimni rezultati istraživanja otkrivaju i druge navike različitih grupa koje se služe digitalnim medijima.

Izvor: Netokracija

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.