Microsoft je brend koji hakeri najviše imitiraju kako bi namamili korisnike

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Okt.2020, 20:30

Microsoft je brend koji hakeri najviše imitiraju kako bi namamili korisnike

Check Point Research, kompanija koja se bavi analizom sajber kriminala, je objavila listu brendova koje hakeri najviše imitiraju kako bi namamili korisnike da im daju svoje lične informacije ili detalje o sredstvima plaćanja

U tromesečnom phishing izveštaju analitičke kompanije, tokom perioda jun-jul-avgust 2020. godine, Microsoft je bio brend koji su sajber kriminalci najviše koristili. Microsoft se popeo sa petog mesta iz drugog tromesečja na prvo mesto u trećem tromesečju. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Ovaj brend je korišćen u 19% svih globalnih phishing napada u pomenutom periodu (naspram sedam procenata iz drugog tromesečja).

Nakon Microsofta, slede DHL i Google, a oba brenda učestvuju sa po devet procenata u phishing napadima globalno tokom trećeg tromesečja. U vrhu su i PayPal, Netflix, Facebook, Apple, WhatsApp, Amazon i Instagram.

Tokom ovog perioda, e-mail je bio preferirano sredstvo napada sa 44% svih phishing napada, nakon čega sledi web phishing (43%). Brendovi, koji su najviše korišćeni tokom e-mail phishing napada su Microsoft, DHL i Apple dok su za web phishing najviše korišćeni Microsoft, Google i PayPal.

Izvor: www.benchmark.rs

Foto: pixabay

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.