Medijski divovi Viacom i CBS udružili snage

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Avg.2019, 11:51   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Medijski divovi Viacom i CBS udružili snage

Nova kompanija će imati više od 28 milijardi dolara prihoda, a činiće je brendovi poput MTV-a, Comedy Central-a i Showtime-a.

Novi ugovorom spojiće se dve firme koje su pre raskola iz 2006. godine bile pod istim korporativnim okriljem. Ovaj potez dešava se usred rasta popularnosti konkurencije koju čine Netflix, Disney i drugi rivali.

Zajednička kompanija zvaće se ViacomCBS, a kontrolisaće je holding kompanija u vlasništvu milijardera Sumnera Redstonea i njegove ćerke >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Shari.

U proteklom periodu desila su se najmanje tri pokušaja objedinjavanja ovih kompanija, ali su svi propali zbog sukoba rukovodilaca i investitora o tome ko će dobiti najbolje pozicije. Sada je obznanjeno da će direktor Viacoma Bob Bakish biti predsednik i izvršni direktor zajedničke kompanije, dok će privremeni izvršni direktor CBS-a Joe Ianniello biti imenovan za predsedavajućeg i šefa CBS-a.

Kompanije su saopštile da nakon povezivanja očekuju uštedu od oko 500 miliona dolara godišnje.

Izvor: Klix.ba

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.