Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Avg.2019, 11:51 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Medijski divovi Viacom i CBS udružili snage
Nova kompanija će imati više od 28 milijardi dolara prihoda, a činiće je brendovi poput MTV-a, Comedy Central-a i Showtime-a.
Novi ugovorom spojiće se dve firme koje su pre raskola iz 2006. godine bile pod istim korporativnim okriljem. Ovaj potez dešava se usred rasta popularnosti konkurencije koju čine Netflix, Disney i drugi rivali.
Zajednička kompanija zvaće se ViacomCBS, a kontrolisaće je holding kompanija u vlasništvu milijardera Sumnera Redstonea i njegove ćerke >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Shari.
U proteklom periodu desila su se najmanje tri pokušaja objedinjavanja ovih kompanija, ali su svi propali zbog sukoba rukovodilaca i investitora o tome ko će dobiti najbolje pozicije. Sada je obznanjeno da će direktor Viacoma Bob Bakish biti predsednik i izvršni direktor zajedničke kompanije, dok će privremeni izvršni direktor CBS-a Joe Ianniello biti imenovan za predsedavajućeg i šefa CBS-a.
Kompanije su saopštile da nakon povezivanja očekuju uštedu od oko 500 miliona dolara godišnje.
Izvor: Klix.ba
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...