Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Maj.2017, 09:20 (ažurirano 02.Apr.2020.)
McDonald’s povukao reklamu o mrtvom ocu uz izvinjenje mušterijama
Jedan od najvećih lanaca brze hrane McDonald’s odlučio je da povuče televizijsku reklamu u kojoj dečak pokušava da pronađe nešto zajedničko sa preminulim ocem i uspeva u tome tek kada uđe u restoran McDonald’s
Zbog brojnih kritika da iskorišćava emocije dece u osetljivim situacijama gubitka roditelja, svetski gigant brze hrane izvinio se svima kojima je reklama povredila osećanja.
Portparol McDonald’s-a rekao je da će reklama do kraja nedelje biti povučena >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << iz svih medija i zemalja u kojima je emitovana.
Takođe je saopšteno da će kompanija sprovesti reviziju kreativnog procesa koji stoji iza nastanka reklame kako se slične situacije ne bi dešavale u budućnosti.
„Nikada nam nije bila namera da bilo koga uznemirimo. Posebno nam je žao što je reklama uvredila one koji su nam najvažniji – naše mušterije“, poručili su iz McDonald’s-a.
U reklami, dečak pita majku o svom preminulom ocu. Ne uspevajući da pronađe ništa zajedničko sa ocem, neraspoloženo ulazi u restoran McDonald’s.
Ipak, kada za sto sedne sa jelom Filet-O-Fish u poslužavniku, majka mu kaže: „To je i tvom ocu bilo omiljeno“.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...