Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Dec.2019, 15:51   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Mate Rimac tajnu svog uspeha otkriva na Digital Takeover-u

Najveći regionalni inovacijski i transformacijski summit i expo 13. marta 2020 okupiće na Zagrebačkom Velesajmu neke od vodećih kompanija u Hrvatskoj i šire, kao i decision makera savremenog doba. Hrvatski inovator i svetski priznat preduzetnik Mate Rimac predstaviće svoje viđenje modernog poslovanja i otkriće tajnu svog uspeha na Digital Takeover-u.

Na više od 7000 kvadrata nove lokacije okupiće se preko 30 stručnjaka iz raznih oblasti koji će svoje znanje >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << prezentovati u više od 10 sati bogatog programa koji očekuje sve posetioce. A kroz aktivan network-ing imaćete priliku da razmene najbolje poslovne prakse, kreiraju kvalitetne i profitabilne poslovne prilike u fantastičnoj atmosferi Digital Takeover-a sa stručnjacima iz oblasti finansija, telekomunikacija, preduzetništva, automobilske industrije, medija i marketinga, ali i mnogih drugih.

Zašto Mate Rimac?

Mate Rimac jedan je od najuspešnijih biznismena s hrvatske poslovne scene i jedan od najboljih primera kako pretvoriti dobru poslovnu ideju u unosan posao, a sve zahvaljujući upornosti i inovativnom pristupu.

Marc Randolph, suosnivač Netflix-a i Mate Rimac, osnivač kompaije Rimac Automobili, stoje iza kompanija koje su zahvaljujući svom uspehu lansirane na globalnu scenu, a na Digital Takeover-u imaćete priliku iz prve ruke da čujete više o njihovom putu do uspeha, te da se inspirišete za buduće poslovne korake u digitalnoj eri.

Inovator, osnivač kompanije i strastveni izumitelj Mate Rimac započeo je svoju karijeru 2007 kada je imao 19 godina u unajmljenoj garaži u kojoj je eksperimentisao s automobilima, sanjario i razmišljao o idejama koje su bile nekoliko godina ispred dostignuća tadašnje tradicionalne automobilske industrije.

Svoj BMW E30 iz 1984 konvertovao je na električni pogon, a njegova je transformacija bila toliko uspešna da je skromni BMW sklopljen u garaži srušio 5 Guinnessovih rekorda za najbrže ubrzavajući električni automobil, ujedno odobrenih i od strane FIA Međunarodnog automobilskog saveza.

Upravo je to bio podsticaj koji je trebao kako bi pojačao svoje ambicije i pronašao investitore spremne da finansiraju njegovu ideju izgradnje revolucionarnog vozila od nule. Znao je da može dokazati kako električni pogon ima ogroman potencijal, te da održiva budućnost može biti itekako uzbudljiva u svetu automobilske industrije.

Gledali su ga u čudu, smatrajući da je električni superautomobil nemoguća misija ali on se nije obazirao već je okupio mali tim istomišljenika te je već 2011 stvoren Rimac Concept_One, prvi pravi električni superautomobil na svetu. Sa snagom od 1224 KS i izuzetno pametnim pogonom svakog točka (All Wheel Torque Vectoring System) postignute su performanse koje su nadmašile čak i najskuplje savremene hiperautomobile.

Nakon što je njegov tim iz Hrvatske sastavljen od predanih, stručnih i veštih inženjera i tehničara 2018. godine predstavio C_Two, predstavnika nove generacije hiperautomobila, Mate je bio spreman da se pridruži elitnoj grupi preduzetnika koji ostvaruju svoje snove i dokazuju da su granice rezervisane za nekog drugog.

Temelj modernog poslovanja

Danas je kompanija Rimac Automobili pouzdan partner mnogih proizvođača orignalne opreme (OEM) širom sveta. Kompanija je vertikalno integrisana te radi na dizajnu, razvoju i proizvodnji tehnologije za električna vozila visokih performansi za primenu u sportskim električnim vozilima. Osim toga, kompanija vlastitim električnim hiperautomobilima istovremeno podiže standarde u pogledu performansi.

U 2018 i 2019 Rimac je sklopio strateška partnerstva s kompanijama Porsche AG i Hyundai Motor Group. Obe kompanije su postale manjinski deoničari i započele su saradnju s kompanijom Rimac Automobili na različitim projektima. Mate je i dalje glavni deoničar kompanije Rimac Automobili i njene podružnice Greyp Bikes.

Karta za uspeh

Ako želite dublje da spoznate inovacije i transformaciju u segmentu tehnoloških infrastruktura, ljudskih resursa, marketinga, prodaje i još mnogo toga te nova saznanja da primeniti u vlastitom poslu, ne propustite jedinstvenu priliku i obezbedite svoje mesto u društvu najvećih uz najpovoljniju, early bird kotizaciju.

Kupovinom paketa kotizacija možete ostvariti značajne uštede u odnosu na redovnu vrednost paketa:

• 4 + 1 gratis – 20% uštede

• 9 + 3 gratis – 25% uštede

• 12 + 5 gratis – 30% uštede

Sve novosti o programu pratite na Facebook-u i na zvaničnoj stranici.

Više od 70 hrvatskih i internacionalnih predavača do sada podelilo je svoja saznanja s publikom kroz Digital Takeover. Neki od istaknutih su Dr. Kjell A. Nordstrom, glasoviti ekonomista i tvorac svetskog bestselera „Funky Business – Kapitalizam pleše samo s darovitima“, slavni Stephen Attenborough koji je na čelu odeljenja komercijalnih aktivnosti za Virgin Galactic, Peter Corbett, osnivač iStrategyLabsa te ključni ljudi iz globalnih kompanija kao što su Viber, Google, Uber, Native Advertising Institute, Poslovna škola IEDC Bled i SAP.

***

Digital Takeover inovativna je platforma 24sata, najuticajnijeg hrvatskog medijskog branda, koji spredvodi digitalnu transformaciju na hrvatskom tržištu i deo je Styria grupe. 24sata svaki dan doseže više 2 miliona ljudi te 2 od 3 internet korisnika u RH (izvor: GemiusRating, Facebook 2019/10). 24sata najnagrađivanija je medijska kuća u Hrvatskoj s više od 100 osvojenih svetskih priznanja u svetskoj i evropskoj konkurenciji, a koje su dodelili prestižni žiriji: International News Media Association, Digiday, World Association of Newspapers and News Publishers, Effie, European Newspaper Award, ICERTIAS, Native Advertising Institute, World Editors Forumi dr.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.