Marketinški ratovi: Koju igru igraš?

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Mar.2011, 16:34   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Marketinški ratovi: Koju igru igraš?

BEOGRAD - “Pešaci su duša šaha, oni oblikuju napad i odbranu, a njihov položaj odlučuje o ishodu partije”, napisao je svojevremeno slavni francuski majstor i muzičar Fransoa Andre Filid...(KLJUČNE REČI: predsednik marketinške agencije Communis Ivan Stanković; viši strateški planer u agenciji McCann Erickson Katarina Pribićević; generalni direktor Strauss Adriatic Mihailo Stanišić; senior brend menadžer kompanije Jaffa AD Sanja Bušić; direktorka marketinga Štarka Snežana Teodorović; marketing menadžer kompanije Pionir Slavica Jovanović Kunji; direktor razvoja Carlsberg Srbija Andrej Beslać; bilbordi; novine; TV; internet; reklamne kampanje; brendovi; reklama; reklame; reklamiranje; oglašavanje; oglašivači; advertising; advertajzing; marketing; štampa; štampani mediji; outdoor oglašavanje; mediji)>>>

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.