Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Apr.2016, 13:54 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Marketing Summit Belgrade 2016: Mislite regionalno i globalno!
Lokalna tržišta u regiji su ograničena, konkurencija globalnih brendova je izuzetno jaka, a potrošači konzumiraju regionalno i globalno. Zato nam jedino preostaje da sa lokalnim markama osvajamo region i svet
Na konferenciji ćemo čuti praktična iskustva i primere kompanija koje su uspele da ostvare međunarodni nastup.
Ukoliko planirate globalno prisustvo, proverite kako su u tome uspeli neki od najboljih u industriji.
Dormeo, Delimano, WalkMaxx, Wellneo su >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << brendovi za koje su mnogi čuli, a zasluga za njihov uspeh pripada jednom od govornika na predstojećoj konferenciji Marketing Summit Belgrade 2016.
Branko Blečić (konsultant), koji je 18 godina radio u multinacionalnoj kompaniji Studio Moderna, a sada obavlja funkciju direktora prodaje u HealthCare Europe, tokom prezentacije će podeliti svoje bogato iskustvo kako kreirati uspešnu regionalnu omnichannel kampanju i kako sa dobrim konceptom, integrisanom TTL komunikacijom i distribucijom kroz total-retailing osvojiti više tržišta.
Prezentacija je interesantna za sve koji vrše prodaju proizvoda i komuniciraju kroz više kanala i na više tržišta.
U tematskom bloku o globalnom nastupu, svoja iskustva i praktične savete podeliće i Gregor Pilgram, član uprave Generali PPF & član uprave Generali d.d. Iz ugla menadžera,govoriće o načinu na koji regionalni brend gradi marketing.
Mesto je do sada rezervisalo više od 200 učesnika iz domaćih i regionalnih kompanija.
Kompletan pregled tema i učesnika i informacije o kotizacijama i prijavi na stranici Marketing Summit Belgrade
Posebni popusti za grupne prijave (važi do konferencije).
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...