MCCANN Worldgroup otkriva istinu na svetskim ulicama

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Okt.2017, 08:13   (ažurirano 02.Apr.2020.)

MCCANN Worldgroup otkriva istinu na svetskim ulicama

20.000 zaposlenih u McCann-u ispitivalo potrebe, razmišljanja i osećanja potrošača u stotinu gradova sveta

Studija "Istina o ulici" bez presedana na lokalnom nivou dubinski istražuje bogatstvo i raznovrsnost lokalne kulture i njen uticaj na živote, stavove i ponašanja ljudi.

McCann Worldgroup pozvao je sve zaposlene širom sveta da napuste svoje kancelarije na jedan dan i pridruže se velikom globalnom istraživanju koje ispituje ponašanje potrošača u kupovini i njihov >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << odnos prema kulturnim vrednostima. Nova studija "Istina o ulici" (Truth About Street) obuhvatila je oko 20.000 zaposlenih u više od sto zemalja, među kojima su bile i agencije koje u okviru I&F McCann Grupe posluju u jugoistočnoj i severnoj Evropi. Svi zaposleni su učestvovali u postavljanju pitanja i započinjanju razgovora koji su otkrivali dodatne informacije i saznanja o lokalnoj kulturi, stavovima prema brendovima, tradicionalnoj i online kupovini i drugim potrošačkim sentimentima.

Ovo je jedan jako uzbudljiv projekat! Ne samo zbog toga što će nam dati potpuno jedinstven pogled na život u našem gradu, već i njegovo mesto na karti sveta kada su ljudi u pitanju, njihove navike i stavovi, ali i urbana kultura,” rekla je Željka Mićić, menadžerka istraživanja i razvoja u agenciji McCann Beograd, koordinator projekta u Srbiji.

Evropski Jerusalem, grad Olimpijade, dobre hrane, lepih žena – komentari su anketiranih građana Sarajava koje su podelili sa našim timom. Pored emotivnih iskaza očekujemo da će rezultati otkriti i najučestalije stereotipe o našem gradu, kulturi i ljudima,“ dodala je Adela Ićindić, Account Manager u McCann Sarajevo, koordinatorka projekta u Bosni i Hercegovini.

Mogućnost da iz "prve ruke" razgovaramo i saznamo stavove i razmišljanja naših sugrađana je neprocenjivo. Nadamo se dobrim insajtima u otkrivanju istine sa ulica Skoplja, i nestrpljivo očekujemo sledeću inicijativu koja pokazuje veličinu i saradnju mreže, ali i ogromnu snagu ljudi,“ rekla je Irina Maja, Growth Director u McCann Skopje.

Bilo je jako zanimljivo izaći na ulice i slušati kako našu sredinu i svakodnevicu vide jako različiti profili ljudi, od mladog policajca pa sve do naših penzionera. Pritom smo se odlično zabavili i radujemo se da vidimo insighte i s drugih tržišta,“ kaže Martina Jelić, Account Planning Director agencije McCann Zagreb.

Luka Lindner, predsednik McCann Worldgroup, zaključio je: "Ovo je prvi put da smo angažovali kompletnu globalnu bazu zaposlenih kako bismo razvili detaljne uvide o lokalnoj kulturi. Pri tom su naši zaposleni iz prve ruke uvideli određene promene u kulturi i društvu koje utiču na naše klijente i stekli dublje razumevanje o primeni ovih saznanja u cilju podrške i razvoja brendova i poslovanja klijenata."

Ova studije je nadgradnja naše inicijalne portage za istinom o globalnim brendovima, koja je otkrila promene ljudske i kulturne dinamike, zahtevajući nove pristupe marketingu koje smo nazvali "duboka globalnost”. Nalazi studije “Istina o ulici” biće uključeni u sledeće izdanje studije “Istina o globalnim brendovima” (Truth About Global Brands), koja je prvi put sprovedena u 2014. od strane McCann Truth Central, globalnog ekspertskog istraživačkog centra McCann Worldgroup, a koja je detaljno analizirala promenljivu dinamiku koja utiče na globalni brand marketing.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.