Izvor: Advertiser-Serbia.com, 09.Nov.2025, 22:51
MARTIN KOPREK, Ascanius Media: „Brendovi koji se žele vezati uz kvalitetni medijski sadržaj moraju investirati u njegovu produkciju“
Dragi Martine, na predstojećoj SEMPL konferenciji učestvovaćete na panelu koji nosi naziv “Pažnja, kvalitet sadržaja i budućnost medijskog uticaja” (Attention, content quality and the future of media influence). Kakva su vaša očekivanja od ovog panela, s obzirom na njegovu temu ali i učesnike?
– Veselim se saznati kako lokalni mediji planiraju zadržati pažnju publike u bliskoj budućnosti, s obzirom na streloviti uzlet društvenih mreža u posljednjih 10ak godina.
Pažnja je jedan od najvrednijih resursa današnjice i faktički, je stavljena u centar interesovanja savremenog sveta. Strpljenje konzumenata medijskih sadržaja je danas na frapantno niskom nivou. Na koji način je moguće danas kod medijskog...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...





