Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Jul.2023, 13:24
MAJA GRBOVIĆ, Mercator S: „U DIGITAL modulu IAA Akademije istražujemo najnovije trendove i inovativne pristupe u digitalnom marketingu“
————————————————–
Edukativni program koji ove godine po osmi put organizuje Međunarodno udruženje za marketinške komunikacije (International Advertising Association, Serbian Chapter), AcademIAA, biće održan u periodu od 16. septembra do 14. decembra 2023. Reč je o jednom od najobuhvatnijih i najbolje rangiranih edukativnih programa u globalnoj IAA mreži.
Ove godine polaznici će imati priliku da čuju preko 30 predavača i panelista. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Svaki od modula koordiniraju stručnjaci iz relevantnih oblasti koji iza sebe imaju zavidno iskustvo i izuzetne rezultate. Sadržaj je podeljen na 5 modula: Biznis (koordinatorka: Minja Jugović Janjić, Marketing Director, SBB); Kreativa (koordinator: Veljko Golubović, Executive Creative Director, New Moment New Ideas Company); Istraživanje i analitika (koordinator: Nikola Kostoski, direktor marketinga, Gomex); Mediji (koordinator: Mile Banić, Managing Director, Essence Mediacom); Digital (koordinatorka: Maja Grbović, Head of Media, Mercator S).
Program je namenjen mladim profesionalcima sa najviše 5 godina iskustva u struci, a preporučuje se studentima, mladim marketarima, preduzetnicima, ali pre svega onima koji su spremni da se posvete ličnom usavršavanju. Tokom prethodnih godina program je završilo više od 200 mladih ljudi.
——————————————————-
Za početak, molimo vas da predstavite modul čiji ste koordinator: Koji je naziv modula, ko su predavači, koje su teme i koji su edukativni sadržaji svake od pojedinačnih tema?
– Koordinatorka sam ovogodišnjeg DIGITAL modula u kom istražujemo najnovije trendove i inovativne pristupe u digitalnom marketingu, kako bismo se što bolje pripremili za budućnost ovog dinamičnog i stalnorastućeg polja. Kroz različite teme približićemo se svetu AI alata, audio-first marketinga, influensera, video-sadržaja i personalizovanih kampanja, dok ćemo istovremeno graditi empatiju i ljudski pristup u komunikaciji.
Predavači na ovom modulu su vodeći stručnjaci iz različitih oblasti marketinga i donose bogato iskustvo i znanje: Slavoljub Stanković, creative director, Ananas; dr Vanja Ljevar, Chief Data Scientist i Co-Founder, Kubik Intelligence; Željko Bošnjak, Co-Founder, Bitebell i konsultant; Sara Milošević, Social Media Marketing Specialist, Nordeus; Nikola Vuković, Managing partner, Evoke group.
Uz to, spremamo pravu poslasticu – dva očaravajuća panela koja će promeniti perspektivu o influencer marketingu i audio-first strategijama. Moderiraće ih Andrea Baba, Influencer i Account manager u Fullhouse Ogilvy-u, i Vladimir Kovač, osnivač i domaćin poznatog Digitalk.rs podcasta.
Koji su glavni edukativni ciljevi modula čiji ste vi koordinator i kome je ova edukacija namenjena?
– Glavni edukativni ciljevi DIGITAL modula su unapređenje kompetencija za rad u digitalnom marketingu današnjice, kao i razvijanje sposobnosti za postavljanje digitalne strategije u skladu sa biznis ciljevima, omogućavajući polaznicima da efikasno planiraju i sprovode marketinške kampanje usmerene ka ostvarenju željenih rezultata.
Pored toga, polaznici će imati priliku da steknu uvid u procese, analitiku i merenje ključnih pokazatelja uspeha u digitalnom marketingu.
Ova edukacija je namenjena mladim profesionalcima u oblasti marketinga, ali i svima koji žele da se usavrše u digitalnom marketingu i steknu konkurentske prednosti na tržištu. Takođe, modul je idealan za sve koji se interesuju za razvoj brendova u digitalnom okruženju, pasionirano prate trendove u oglašavanju i zaljubljenici su u digitalni marketing.
U svetu beskonačnih mogućnosti, ovaj modul je kamen temeljac za izgradnju brendova koji će zavladati digitalnim okruženjem.
AcademIAA nije samo još jedna edukacija – ovo je putovanje ka stvaranju marketinških stručnjaka koji će praviti razliku na svakom koraku.
Kako vidite budućnost digitalnog oglašavanja u svetu ali i u Srbiji?
– Budućnost digitalnog oglašavanja je izuzetno uzbudljiva kako u svetu, tako i u Srbiji. Tehnologija i digitalni kanali stalno napreduju, nudeći nove mogućnosti za kreiranje personalizovanih i relevantnih marketinških kampanja. AI alati će igrati ključnu ulogu u analizi i interpretaciji ogromnih količina podataka, omogućavajući marketarima da bolje razumeju svoju publiku i prilagode svoje poruke.
Audio-first marketing i podcasting će postati sve značajniji jer ljudi sve više konzumiraju sadržaj putem audio formata dok su u pokretu ili obavljaju druge aktivnosti. Influencer marketing će i dalje biti efikasan način za dosezanje ciljne publike putem autentičnih ličnosti koje imaju jak uticaj na svoje pratioce.
U Srbiji, očekuje se dalji rast digitalnog oglašavanja.
Brendovi će se sve više fokusirati na razvoj kvalitetnih digitalnih strategija kako bi ostvarili bolju povezanost sa svojim potrošačima i konkurentsku prednost.
Uputite poziv svim potencijalnim polaznicima, odnosno preporučite ovogodišnju IAA Akademiju
– Pozivam sve ambiciozne pojedince da se prijave na ovogodišnji AcademIAA program. Ovo je odlična prilika da steknete dublje razumevanje marketinga, osvežite znanja i naučite najnovije tehnike i trendove koje primenjuju stručnjaci u industriji. Naši predavači su lideri u oblastima kojima se bave i podeliće sa vama svoje vredno iskustvo i znanje.
Očekujte nezaboravno iskustvo, upoznavanje sa najnovijim trendovima, ali i gradnju važnih profesionalnih veza.
Bez obzira na vaš nivo iskustva, ova edukacija će vam pomoći da se izdvojite na tržištu i ostvarite uspeh u marketinškom svetu. Prijavite se i budite deo inspirativne atmosfere koja će vas obogatiti kako profesionalno, tako i lično. Vidimo se na IAA Akademiji!
Autor: Nenad Danilović
Izvor: Advertiser Serbia
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...