
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 06.Jun.2023, 16:53
M2Communications osvojio srebro na festivalu White Square 2023
Na međunarodnom festivalu kreativnosti White Square 2023, projekat Wine Vision by Open Balkan osvojio je srebrnu nagradu u kategoriji Brand Experience & Activation. Međunarodni žiri festivala kojipromoviše „sveže ideje i ljude u reklamnoj i kreativnoj industriji, deli principe društveno odgovornog marketinga, miroljubivosti i brani univerzalne ljudske vrednosti”, visoko je ocenio projekat održan u septembru 2022. u Beogradu, a koji je okupio više od 30.000 >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << posetilaca. Inače, i na prestižnom internacionalnom takmičenju Eventex Awards.
„U kratkom periodu, na značajnim festivalima iz oblasti marketinga i live komunikacija, osvojili smo tri srebrne nagrade u nizu sa različitim projektima. Veoma cenimo što nas marketinška struka prepoznaje kao agenciju koja svojim projektima inspiriše javnost i izaziva pozitivne emocije kod potrošača, čime i naše klijente i brendove približavamo ljudima“, izjavio je Miro Antić, osnivač i CXO agencije M2Communications.
U takmičarskom programu White Square 2023 festivala, koji ove godine slavi petnaestu godišnjicu postojanja, učestvovalo je čak 759 radova iz 35 zemalja širom sveta, što govori o jakoj konkurenciji koja se nadmetala za prestižna priznanja. Proglašenje pobednika objavljeno je 1. juna na zvaničnom sajtu festivala i biće plasirano na različitim platformama i društvenim mrežama u više od trideset zemalja sveta.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...