Lansirana nova ANNO DOMINI kolekcija

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 01.Apr.2021, 16:22

Lansirana nova ANNO DOMINI kolekcija

Nova Anno Domini modna kolekcija agencije Ovation BBDO pod nazivom REINVENTION, ugledala je svetlost dana. U ovoj agenciji kažu da su u godini punoj neizvesnosti, straha i kriza, povukli nogu i opredelili se za poslovnu filozofiju koja žestoko odgovara na izazove sa kojima se svi zajedno suočavamo. REINVENTION filozofiju

REINVENTION & ON

Sa početkom tekuće pandemije, prekse ljudi u celom svetu okrenute su naglavačke. Poslovne, društvene i lične osnove funkcionisanja >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << su uzdrmane do srži. Ovation je podelio sudbinu advertajzing industrije u Srbiji i istovremeno odlučio da na ovu krizu reaguje odmah. Ne samo da bi ublažili njene efekte na poslovanje i mentalno zdravlje zaposlenih, već i da bi turbulentno vreme iskoristili za nadgradnju.

Prilagodili smo se uslovima rada od kuće, dodatno zaštitili naše zaposlene. Uprkos tržišnom nemiru, uspeli da zadržimo najveći broj naših klijenata, ali i započnemo saradnju sa novim lokalnim, regionalnim i internacionalnim brendovima. Bitnije – svi klijenti su sa nama nastavili da imaju stabilnog partnera. Partnera spremnog da na nove načine odgovori na najveće izazove i sigurno vodi njihove brendove kroz borbu u novonastaloj stvarnosti. U toj i takvoj godini, proglašeni smo za Agenciju godine na Kaktus festivalu. Upravo ta adaptacija i unapređivanje procesa je za nas REINVENTION filozofija poslovanja”, kažu u ovoj agenciji.

Upravo ovu filozofiju krunišu novom Ovation kolekcijom koju dele sa javnošću i partnerima.

Kolekcijom REINVENTION & ON / ANNO DOMINI MMXXI.

Angažman obrazovnog sistema i mladih talenata

Još jednom iskoračivši iz uobičajenih okvira poslovanja, Ovation je ostvario saradnju sa Visokom školom likovnih i primenjenih umetnosti u Beogradu. Studentkinje i studenti profesora Željka Lončara dobili su konkursni zadatak. Pravi brif, na temu REINVENTION nastavka ANNO DOMINI kolekcije od prošle godine. Najbolji predlozi su nagrađeni, a najbolji od najboljih i primenjen. Autorka pobedničkog rešenja, Katarina Trbojević, postala je i nova članica Ovation tima.

Na ovaj način, otvoren je i prostor za ostvarenje mladim talentima, ali i podignuta atraktivnnost advertajzing tržišta uopšte.

Projekat su vodili akaunt direktorka Sonja Kalušević i kreativni direktor Nemanja Obradović, a značajan doprinos dali su dizajnerka Andrea Marić i kopirajter Dejan Ćupurdija.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.