Kreativnost bez granica: Regionalni stručnjaci okupljaju se u Rovinju

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 11.Apr.2023, 18:11

Kreativnost bez granica: Regionalni stručnjaci okupljaju se u Rovinju

Svoja festivalska vrata kreativcima, digitalcima, komunikatorima, dizajnerima i svim zaljubljenicima u kreativnost i tržišne komunikacije uskoro otvaraju Dani komunikacija, koji će u svom devetom izdanju od 20. do 23. aprila u rovinjskom hotelu Lone okupiti nekoliko hiljada učesnika.

Objavljen je zvanični raspored festivala, a posebno raduje činjenica da se učesnici i ovog puta mogu uključiti u ceo niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << , što festival čini sjajnom prilikom za razvoj kreativnih vijuga – ali i razgovor o njima na nizu panela koji će kreativnost u Hrvatskoj, ali i celog regiji, kritičkim okom razmotriti iz višestrukih perspektiva!

L’ART POUR L’ART: ON THE ROLE OF CREATIVITY TODAY

CREATIVITY CHALLENGED: ARE WE LIMITED OR LIMITLESS?

Jesu li sloboda izražavanja, politička korektnost i kultura start-up komapanija koje izlaze iz očekivanih okvira radne kulture – ujedno i prepreke kreativnosti? Ili zapravo predstavljaju nove prilike koje će nas gurnuti do novih granica? [Spark the Conversation] Creativity Challanged: Are We Limited or Limitless? powered by HEP razgovor je koji će podstaći pretvaranje izazova u prilike – i podstaći kreativnu izvrsnost. Domaćinu razgovora Nikoli Žiniću (supredsednik i glavni kreativni direktor, Bruketa&Žinić&Grey / Hrvatska) pridružiće se sagovornici iz čak pet zemalja: Vesna Beganović (osnivačica i partner, Via Media / Bosna i Hercegovina), Sašo Dimitrievski (partner i član uprave, Pristop, Slovenija), Nikola Kapraljević (CEO, Infinum / Hrvatska), Sašo Pešev (izvršni partner, New Moment Macedonia, Albania and Kosovo / Severna Makedonija)

Srđan Šaper (predsednik uprave, I&F Grupa / Srbija) objasniće da kreativnost nema i ne sme imati granice.

MEET YOUR NEIGHBOURS

Kako diše kreativnost na pet regionalnih tržišta? Meet Your Neighbours: The Balkan… Oops, We Mean CEE Markets Snapshot red je prezentacija na kojima će učesnici moći da se upoznaju sa najrecentnijim marketinškim trendovima i uticaju koji oni imaju na pojedino tržište. Bosnu i Hercegovinu će predstavljati Ekrem Dupanović (glavni urednik, Media Marketing); Hrvatsku Damir Ciglar (generalni direktor, Imago Ogilvy / bivši predsednik Uprave HURA-e); Severnu Makedoniju Aleksandra Dilevska (CEO Publicis Groupe Croatia & N. Macedonia, COO Adriatic); Srbiju će predstaviti Lea Stanković (izvršna direktorica, Communis); dok iz Slovenije stiže Dino Zupančič (član uprave, SOZ / CEO i partner, Agencija 101). Ovi iskusni stručnjaci ponudiće svoje stavove o tome šta je dobro na tržištu, a ukazaće i na prostor za napredak, pritom kvalitetno zaokružujući sliku regionalne industrije!

DESIGNING SUCCESS

Hrvatsko dizajnersko društvo (HDD) na panelu Designing Succes: On the Visual Language of Communications udružilo se s Hrvatskom udrugom društava za tržišno komuniciranje (HURA-om) kako bi zajedno podstakli razgovor o položaju dizajnera na današnjem tržištu i njihovom uticaju u procesu odlučivanja. Moderatorka razgovora Maša Milovac (dizajnerka i predsednica Upravnog odbora HDD-a), te učesnici Maja Kolar (suosnivačica, dizajnerka i istraživačica, Oaza), Sean Poropat (kreativni direktor, Studio Sonda), Sven Sorić (samostalni umetnik potpredsednik Upravnog odbora HDD-a) i Marko Šesnić (kreativni direktor, Studio Šesnić&Turković) razgovaraće o tome kako nas različitosti povezuju – ali zašto dizajn baš nikada neće izaći iz mode.

Podsećamo, objavljen je i nestrpljivo iščekivani raspored Dana komunikacija. Nakon Edwarda Snowdena, koji će se učesnicima festivala pridružiti video linkom; kao i jevanđeliste, vizionara i rock-zvezde tehnološkoga sveta Jamesa Whittakera, te Munise Can, strateške stručnjakinje koja brendovima pomaže da zacrtaju put do sigurnog uspeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea, te vodećeg svetskog autoriteta za sextech Bryony Cole, te Main Monka najveće platforme za digitalnu produkciju na svetu Victora Knaapa, te Roryja Sutherlanda, jednog od najoriginalnijih mislilaca u oglašivačkoj sferi, a i šire, nadrealističkog redateljskog dvojca Vallée Duhamel, Oprine IT devojke i autorke bestsellera koja rasprodaje turneje širom sveta Kristine Kuzmič powered by Priceless.com; hrvatskog filozofa svetskog glasa Srećka Horvata; te vodećeg futurista Iana Beacrafta powered by Hrvatski Telekom, te pionira oglašavanja sa svrhom Thomasa Kolstera powered by ENNA, te čuvenoga Paula Holmesa, legende PR-a, te mischief-makera – virtuoza strategije Roba Campbella, potpredsjednice brend komunikacija adidasa Erike Wykes-Sneyd, nema sumnje da nas očekuje zanimljivo izdanje ovoga popularnog trodnevnog festivala.

Prijave za učestvovanje na jednom od najboljih svetskih evenat-a prema dvostrukoj nominaciji britanskog Association Excellence Awardsa moguće su na zvaničnim stranicama festivala.

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenat-a na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Dugo iščekivano novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – ovog proleća je očaralo sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.


O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.