Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Apr.2024, 09:45
Kreativna kampanja „Susjedi“ agencije Futura DDB nagrađena je bronzom na IdejaX takmičenju
Studenac je među vodećim maloprodajnim lancima u Hrvatskoj s više od 1250 prodavnica širom zemlje. Kreativni koncept kampanje prenosi poruku o blizini Studenac trgovina, osećaju dobrodošlice i ljubaznosti osoblja. Uz to, naglasak je na širini asortimana koji zadovoljava svakodnevne i nedeljne potrebe – I sitno i bitno.
„Saradnja Futura DDB i Studenca ulazi u treću godinu, kao i komunikacijska platforma pod sloganom „I sitno i bitno“ koji je danas najprepoznatljiviji u industriji.[1] Uz navedeno, bronzana IdejaX još je jedna potvrda da smo na dobrom putu. Kupci prepoznaju toplinu i humor kreativnog koncepta koji smo im ponudili i na kraju autentičnost brenda.“ Izjavila je Dragana Josipović, direktorica...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...