Kreativna kampanja „Susjedi“ agencije Futura DDB nagrađena je bronzom na IdejaX takmičenju

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Apr.2024, 09:45

Kreativna kampanja „Susjedi“ agencije Futura DDB nagrađena je bronzom na IdejaX takmičenju

Studenac je među vodećim maloprodajnim lancima u Hrvatskoj s više od 1250 prodavnica širom zemlje. Kreativni koncept kampanje prenosi poruku o blizini Studenac trgovina, osećaju dobrodošlice i ljubaznosti osoblja. Uz to, naglasak je na širini asortimana koji zadovoljava svakodnevne i nedeljne potrebe – I sitno i bitno.
„Saradnja Futura DDB i Studenca ulazi u treću godinu, kao i komunikacijska platforma pod sloganom „I sitno i bitno“ koji je danas najprepoznatljiviji u industriji.[1] Uz navedeno, bronzana IdejaX još je jedna potvrda da smo na dobrom putu. Kupci prepoznaju toplinu i humor kreativnog koncepta koji smo im ponudili i na kraju autentičnost brenda.“  Izjavila je Dragana Josipović, direktorica...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.