Konzum investira 25 miliona kuna u centar za online trgovinu

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 30.Sep.2015, 09:24   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Konzum investira 25 miliona kuna u centar za online trgovinu

ZAGREB – Do kraja godine Konzum će uložiti 25 miliona kuna u uređenje i opremanje centra za online trgovinu na Vrbanima, u prostorijama nekadašnjeg Getroa. Na površini od 5000 kvadratnih metara biće smešteni logistički centar i skladište

Online trgovina raste po stopama većima od 25 odsto godišnje, ali i dalje zauzima jako uzak segment tržišta, međutim, kako je objasnio Darko Knez, predsednik uprave Konzuma, izuzetno je bitna za percepciju samog lanca. Zato je u planu, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << osim samog adaptiranja zgrade, urediti i fasadu za šta Konzum namerava da angažuje hrvatske likovne umetnike.

Ipak, sama infrastruktura manje je bitan segment u razvoju tog dela tržišta koji karakteriše zahtev za brzim pristupom artiklima i preglednošću. Konzum će među novitetima da uvede i mogućnost biranja namirnica uz pomoć recepata, pri čemu jednim klikom na recept za neko jelo kupac u potrošačkoj korpi dobija sve namirnice potrebne za njegovu pripremu, piše Večernji list.

Obrada podataka o preferencijama kupaca nudi mogućnost da mu se ponude suplementi u obliku slične grupe proizvoda, ali i akcije na proizvode koje često kupuje – objasnio je Knez koji je o novim uslugama Konzuma govorio na Weekend Media Festivalu. Trgovina u 21. veku vodiće puno više računa o preferencijama kupaca koristeći se analizom podataka prikupljenih uz pomoć programa lojalnosti, a Konzum je u tom delu otišao najdalje. U svom Multiplus programu imaju evidentirano milion potrošača, a oko 400.000 kupaca svakog tromesečja prima knjižice s posebnim pogodnostima. Malo njih zna da su one prilagođene kupcu jer su izrađene nakon što je Konzum analizirao potrošnju pojedinog kupca.

Izvor: SEEbiz

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.