Komunikacijski laboratorij suosnivač mreže regionalnih agencija SEEnthesis

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 07.Maj.2020, 12:03

Komunikacijski laboratorij suosnivač mreže regionalnih agencija SEEnthesis

Komunikacijski laboratorij – jedna od najdugovečnijih hrvatskih agencija za upravljanje komunikacijama, jedna je od suosnivača nove regionalne mreže SEEnthesis koja okuplja još šest agencija za tržišno komuniciranje s područja jugoistočne Evrope. Tako se Komunikaciji laboratorij pridružio nezavisnim agencijama iz Bugarske, Rumunije, Grčke, Republike Severne Makedonije i Albanije kako bi kompanijama i brendovima mogle da pruže integrisanu uslugu upravljanja komunikacijama na brzorastućem >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << tržištu jugoistočne Evrope koje okuplja 52 milona potrošača.

U sklopu mreže, kroz razmenu iskustva, znanja i kompetencija stručnjaci za upravljanje komunikacijama moći će da pruže fullservice podršku, optimiziranje resursa, logistike i troškova i uvide priznatih lokalnih konsultanata u osmišljavaju i sprovođenju projekata i kampanja.

Manuela Šola tim je povodom izjavila: „Pridruživanjem u SEEnthesis mrežu želimo našim postojećim klijentima, ali i kompanijama i brendovima koji planiraju ili razmišljaju o širenju poslovanja u SEE region, da omogućimo saradnju s partnerskim agencijama s kojima delimo zajedničke vrednosti i kulturu poslovanja. To prvenstveno znači fokus na izvrsnost, vrhunski kadar i stvaranje dodanih vrednosti za klijente. Verujemo da činjenica da je reč o nezavisnim regionalnim agencijama doprinosi tome jer imamo mogućnost brzog prilagođavanja i fleksibilnosti u poslovanju što se pokazalo jako važnim u ovom periodu.“

Prvi online forum

SEEnthesis organizuje i prvu online diskusiju koja će biti održana 12. maja od 15 do 17 sati putem Zoom platforme na linku: us02web.zoom.us/j/81951387591.

Na online forum diskusiji vodeći ljudi agencija mreže predstaviće novoosnovanu mrežu, njene ciljeve i aktuelnu situaciju na tržištima na kojima agencije posluju. Fokus će biti i na promenama na medijskom tržištu te kako, u aktuelnom okruženju globalne pandemije COVID – 19, odgovoriti na pretnje i prepoznati prilike kojima se mogu minimizirati potencijalne negativne posledice koje pandemija može ostaviti na kompanije, brendove i tržišta u celini.

Učestvovanje je moguće samo uz registraciju.

Više informacija o mreži dostupno je na zvaničnoj stranici www.seenthesis.com

***

Komunikacijski laboratorij je agencija za tržišno komuniciranje, odnose s javnošću, upravljanje digitalnom komunikacijom i organizaciju događaja. Osnovana je 2004. godine pod imenom Abrakadabra integrirane komunikacije i u potpunom je domaćem vlasništvu. Agencija je član brojnih strukovnih udruženja u zemlji i u svetu, poput međunarodne mreže nezavisnih agencija Novum Worldwide, svetske organizacije nezavisnih kreativnih, marketinških i agencija za odnose s javnošću – thenetworkone, strukovnog udruženja koja okuplja poslenike iz oblasti odnosa s javnošću HUOJ i Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA).

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.