Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Okt.2025, 14:16

Komunikacijske agencije članice HURA-e prošle godine porasle za 15 posto, na gotovo 400 miliona evra prihoda

Agencije okupljene unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), koje raspolažu većinom ukupnih oglašivačkih budžeta u zemlji, u 2024. godini ostvarile su ukupne prihode u visini od 397,7 miliona evra. Prema podacima iz baze Digitalne komore i FINA-e (info.BIZ), koje je analizirala HURA, reč je o porastu od gotovo 15 posto u odnosu na prethodnu godinu. Ovi rezultati ukazuju na stabilan razvoj industrije i njenu važnu ulogu u domaćoj privredi.
HURA okuplja ukupno 62 agencije koje posluju u oblasti komunikacijskog savetovanja, oglašavanja, odnosa s javnošću, zakupa medija, digitalnih komunikacija i drugih srodnih usluga.
Uz stabilne prihode na domaćem tržištu, članice HURA-e...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.