Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Nov.2019, 14:29

Kompanija Nike prekida saradnju sa Amazonom

Kompanija Nike prekida saradnju sa Amazonom

Iz kompanije je saopšteno da više neće prodavati robu preko veb sajta Amazona, jednog od vodećih onlajn trgovaca u svetu, u želji da se fokusira na direktan odnos sa potrošačima, prenosi CNBC.
Ova vest je uključila alarmno zvono u maloprodajnoj industriji, a neki nagađaju da bi i ostali brendovi mogli da slede ovav potez i ocenjuju da bi bilo pametno da to i urade.
Brendovima ne treba Amazon. Brzina isporuke je bila prednost Amazona, ali se ta prednost suzila…Ovaj potez nam pokazuje da moćni brendovi shvataju da je promet preko njihovih sopstvenih sajtova samoodrživ, profitabilniji i da zapravo jača robnu marku, dok je njihov promet i prihod preko Amazona manje profitabilan i manje doprinosi jačanju...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.