Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Nov.2019, 14:29 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Kompanija Nike prekida saradnju sa Amazonom
Iz kompanije je saopšteno da više neće prodavati robu preko veb sajta Amazona, jednog od vodećih onlajn trgovaca u svetu, u želji da se fokusira na direktan odnos sa potrošačima, prenosi CNBC.
Ova vest je uključila alarmno zvono u maloprodajnoj industriji, a neki nagađaju da bi i ostali brendovi mogli da slede ovav potez i ocenjuju da bi bilo pametno da to i urade.
„Brendovima ne treba Amazon. Brzina isporuke je bila prednost Amazona, ali se ta prednost suzila…Ovaj >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << potez nam pokazuje da moćni brendovi shvataju da je promet preko njihovih sopstvenih sajtova samoodrživ, profitabilniji i da zapravo jača robnu marku, dok je njihov promet i prihod preko Amazona manje profitabilan i manje doprinosi jačanju brenda“, izjavio je Rendi Konik, analitičar u kompaniji Džefris.
Konik smatra da će mnogi jaki modni brendovi, pa čak i oni iz drugih sektora, u budućnosti odlučiti da odustanu ili da ograniče svoje odnose sa Amazonom.
Iz Amazona nisu odmah odgovorili na zahtev CNBC-a za komentar.
Izvor: Tanjug
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...