Izvor: Advertiser-Serbia.com, 11.Sep.2025, 14:03
Koje greške koče vašu organizaciju, kako upravljati timovima, a kako AI-jem: odgovore donose predavači SoMo Borac konferencije
SoMo Borac konferencija i ove godine okuplja vodeće stručnjake iz oblasti marketinga, medija, agencija, donoseći najnovije trendove i inspirativne priče iz industrije. Mozaik centar u Zagrebu 24. oktobra će postati mesto na kojem će učesnici dobiti konkretne savete kako rešiti izazove s kojima se industrija susreće, promene koje donosi veštačka inteligencija, ali imaće i priliku za povezivanje s vrhunskim profesionalcima iz regije i šire.
Lena K. Samuelsson, medijska >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << direktorica, izdavačica i glavna urednica, održaće predavanje na ovogodišnjem SoMo Borcu pod nazivom „Leadership and culture in the wake of AI“. Kao istaknuta švedska novinarka i izvršna direktorica, Samuelsson je vodila redakcije i medijske organizacije kroz digitalnu transformaciju tokom proteklih 30 godina. U svom predavanju podeliće ključne zaključke koje je stekla o tome kako stvoriti inovativnu kulturu. Donedavno je bila glavna urednica i izvršna direktorica Aftonbladeta, jednog od najuticajnijih medija u nordijskim zemljama te ga je pozicionirala kao predvodnika u oblasti veštačke inteligencije. Lena K Samuelsson je tokom svoje karijere osvojila nekoliko prestižnih nagrada. Danas je trener, glavna govornica i viša savetnica u Schibsted i drugim medijskim grupama. Članica je Odbora za slobodu medija WAN IFRA.
Svojevrstan vodič za podizanje efikasnosti tima i vrhunske marketinške rezultate publika će dobiti u predavanju “Formula za rezultate” koje će održati Iva Obrovac, osnivačica Rokkin Marketinga, vrhunska marketinška konsultantkinja, predavač na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu i sertifikovani Google trener. Publici će razotkriti najčešće greške koje koče organizacije, bez obzira na veličinu, od malih timova i agencija do velikih korporacija i doneće praktična rešenja.
Na ovogodišnje izdanje SoMo Borca iz Makedonije dolazi i osnivač Aqtos.com – Damjan Dano više od dva decenije je posvetio razvitku tehnološkog sektora te je tokom godina radio s globalnim brendovima i lokalnim inovatorima, uvek s fokusom na tehnologiju koja pokreće stvarni poslovni uticaj. Trenutno je fokusiran na poslovni operativni sistem za mala i srednja poduzeća pokretan veštačkom inteligencijom, a u svom predavanju “Stop sounding like a polite robot!” daće konkretne trikove i savete kako koristiti GenAI kao praktičan i kreativan alat, a ne biti “zaglavljen” u njegovom zadatom načinu rada.
SoMo Borac već 13 godina nagrađuje najbolje regionalne kampanje u Media i Advertising streamu. Glavni sponzor SoMo Borca već četvrtu godinu zaredom je Aleph, dok je treću godinu suorganizator SoMo Borca Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI).
Iskoristite priliku za kupovinu EARLY BIRD ulaznice, a do 24. septembra prijavite svoje projekte. Sve novosti oko ovogodišnjeg izdanja možete pratiti na SoMo Borac newsletteru i na SoMo Borac Facebook, Instagram i LinkedIn .
Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...







