Ko tu koga kupuje? Poverenje, publicitet, bunt i odgovorno oglašavanje pod reflektorima Dana komunikacija

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Apr.2025, 20:58

Ko tu koga kupuje? Poverenje, publicitet, bunt i odgovorno oglašavanje pod reflektorima Dana komunikacija

Kako izgleda bunt u doba brendiranog otpora? Koliko je oglašavanje danas odgovorno – i može li biti deo rešenja u vremenu izazova održivosti? Zašto nam je i dalje teško da otvoreno govorimo o novcu? Šta danas znači poverenje potrošača i kako izgleda javna greška u digitalnom dobu – samo su neka od pitanja koja će postaviti jedanaesti Dani komunikacija, koji će od 15. do 18. maja biti održani u rovinjskom hotelu Lone.
Festival tržišnih komunikacija donosi niz tema koje na interfejsu oglašavanja, kulture i psihologije progovaraju o ključnim tačkama savremenog društva, a razgovori će okupiti predstavnike brendova, agencija, bankarskog sektora, nezavisne kreativne scene, medija i nauke...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.