Kampanja za zaštitu prava novinara u finalu na Cannes Lions festivalu

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Jun.2014, 09:48   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kampanja za zaštitu prava novinara u finalu na Cannes Lions festivalu

ADVERTISER-SERBIA.COM / KAN - Kampanja “Hronike pretnji” koju su realizovali Saatchi & Saatchi Beograd, Komisija za istraživanja ubistava novinara i OEBS našla se među finalistima u kategoriji Use of media na najvećem svetskom festivalu kreativnosti Cannes Lions >>>(Ključne reči: predsednik Upravnog odbora MMS Communications Miša Lukić; marketinška agencija sači i sači; socijalni marketing; društvena odgovornost; kreativna industrija; Komisija za istraživanje ubistava novinara; Kancelarija za slobodu medija OEBS; festivali; mediji; Organizacija za evropsku bezbednost i saradnju; festivali; use of media)

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.