Kampanja o posledicama deljenja intimnih fotografija bez dozvole

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Maj.2024, 17:07

Kampanja o posledicama deljenja intimnih fotografija bez dozvole

Zato se su telekomunikaciona kompanija KPN i The Sonic Branding Company udružili sa holandskom pevačicom MEAU kako bi napravili pesmu „Piece of Me“ (Stukje Van Mij). Numera je inspirisana pričama iz stvarnog života, pesma i njen video bacaju svetlo na posledice deljenja intimnih slika bez pristanka, istražujući osećanja stida i krivice. Poruka koju šalju je jasna: „Razmislite pre nego što pritisnete send.“
U realizaciji kampanje učestvovala je i agencija Dentsu....

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.