
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Jul.2024, 13:20
Kampanja koja pokazuje kako obuća može da otvori vrata mogućnostima
Skoro tri četvrtine severnoameričke dece kaže da su cipele njihova najveća potreba, a dokazano je da neposedovanje dobrog para cipela negativno utiče na pohađanje škole.
Neprofitna organizacija Soles4Souls veruje da će kampanjom „Doors of Opportunity“ podići svest o značaju donacija u cilju rešavanja ovog problema.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.