Kako smo napravili „hajp“ oko povratka u školu?

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Sep.2021, 12:08

Kako smo napravili „hajp“ oko povratka u školu?

Početak školske godine predstavlja pravu malu septembarsku gungulu među ritejlerima, knjižarama i raznim drugim prodavcima robe namenjene deci, koji promovišu svoje nove školske ponude, pakete proizvoda na popustima i razne druge pogodnosti pri kupovini školske opreme.

U takvom okruženju, teško je istaći se i biti zapamćen u moru istih poruka. Mega Maxi i Tempo su ove godine, u saradnji sa agencijom McCann Beograd, u tome ipak uspeli, a evo i kako 😊

Pored bogate >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << ponude školske opreme i pribora, koja se mogla pronaći po povoljnim cenama, kampanji su se priključili influenseri koji su deci školskog uzrasta dobro poznati – Anna Lazarević i Andrija Jović. Oni su u Centrima mega popusta, Tempo i Mega Maxi hipermarketima, pored redovne opreme za školu, promovisali i posebno dizajnirane dukseve, majice, maske za lice i sveske iz Hyper kolekcije by Anna i Andrija Jo! Na društvenim mrežama su organizovani Instagram izazov i giveaway na Anninom i Andrijinom profilu koja je posebno promovisala limitiranu seriju dizajnirane garderobe sa njihovim potpisom. Malo je reći da se Hyper kolekcija rasprodala skoro do poslednjeg komada u rekordnom roku.

U hipermarketu na Adi Ciganliji u Beogradu organizovan je i zabavni kutak sa digitalnim magičnim ogledalom, gde su deca mogla da „probaju“ nove odevne komade. Dodatno, koncerti influensera u Čačku, Nišu, Novom Sadu i Beogradu izazvali su veliko interesovanje među školarcima.

Kampanja je realizovana kao integrisana 360 kampanja, kroz tradicionalne medijske kanale, OOH, TV oglase i digital. Na ovaj način, Mega Maxi i Tempo su još jednom pokazali inovativnost, i da uz širok asortiman proizvoda istovremeno nude i zabavne momente, nove doživljaje i iskustva, kao i inspiraciju, čime su ove sezone privukli i nove kupce u svoje radnje.

Influenseri su realizovali i akciju poklanjanja opreme za školu, tako što su vodili klince sa Instagram aktivacije da zajedno sa njima odaberu svoju novu školsku opremu, a Annin video se vrlo brzo našao među trending videima na YouTube platformi.

Sjajno je iskustvo imati priliku da kreirate nešto novo i hrabro, nešto što treba mlade ljude da iznenadi i prodrma. Upravo ovaj osećaj je bio vodilja kroz proces kreiranja novog fashion brenda Hyper. Kroz proces kreiranja tražili smo nešto što će jasno komunicirati osećaj i doživljaj koji želimo da prenesemo kako kroz komunikaciju, tako i kroz vizuelno rešenje. Zato je simbol munje, kao iznenadne pojave praćene svetlosnim bljeskom i gromoglasnim zvukom koji prekida sva trenutna dešavanja i preusmerava pažnju, ono što dobro prenosi emociju koju Hyper brend izaziva i komunicira. Najzad, kao najveća nagrada i potvrda uspešno prenešene ideje, dolazi naravno ushićenost i zadovoljstvo velikog broja mladih ljudi kojima se obraćamo,“ kaže Sandra Milojević, Senior Art Director, McCann Beograd.

Tradicionalno odličan izbor školskog asortimana koji su kupci navikli da pronađu u Centrima mega popusta, Mega Maxi i Tempo prodavnicama ove sezone smo upotpunili Hyper modnom kolekcijom, ali i novim načinom komunikacije sa ciljnom publikom. Povezujuci klasične kanale komunikacije sa digitalnim, trudili smo se da na zanimljiv način upravo dopremo do đaka, pružajući im dodatnu inspiraciju za početak nove školske godine, a po povratnim informacijama možemo da zaključimo da smo i više nego uspešno odgovorili na zadatak“, rekao je Filippos Nanopoulos, rukovodilac operativnog marketinga kompanije Delez Srbija.

Ova kampanja je sjajan primer integracije offline i online kanala komunikacije. Ona je prikaz istinske 360 kampanje u 21. veku sa svim mogućnostima koje pruža. Influensere, koji za komunikaciju koriste digitalne kanale, smo izvukli iz njihovog prirodnog okruženja i prikazali ih na TV-u, bilbordima, lifletima… dok smo digitalne kanale iskoristili kako za podršku offline kampanje tako i za direktniju komunikaciju sa potencijalnim kupcima. Na taj način smo obuhvatili najširu publiku i pronašli način da komuniciramo sa svima. Rad na kampanji je od samog početka bio zanimljiv, ali i veliki izazov za organizaciju. Počeli smo od osnovnih must have stvari (baneri, postovi, landing strane…), a sam kraj krunišemo koncertima,” zaključuje Tamara Živković, Account Manager, Drive.

TIM

McCann Beograd:

Emina Azizi, Regional Account Director

Igor Petrović, Account Manager

Jana Savic Rastovac, Excetuive Creative Director

Jovana Bradaš, Associate Creative Director

Vladimir Kondžulović, Senior Copywriter

Marko Marić, Junior Copywriter

Branko Rosić, Senior Art Director

Sandra Milojević, Senior Art Director

Filip Anđić, Senior Designer

Olga Mitić, Junior Production Artist

Vladimir Popović, Head of BTL

Drive:

Tamara Živković, Account Manager

Tamara Marković, Junior Designer

Nemanja Stojaković, Junior Designer

UM Beograd:

Milena Milinković, Account Manager

Simonida Korolejić, Media Planner

Tamara Bursać, Junior Media Planner

Boško Stojanac, Senior Digital Media Planner

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.