Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Dec.2016, 10:29 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Kako je „goreo“ Pravni fakultet u Beogradu
Vodeći se smernicama klijenata, ali i javnosti, da danas u moru reklamnih kampanja proizvedu “wow” efekat, tim kreativaca iz PR agencije Represent Communications je na jedan potpuno nov način lansirao edukativnu kampanju za Udruženje osiguravača Srbije i skrenuo pažnju javnosti na nepredviđene situacije koje se dešavaju u stvarnom životu
Osmišljen je krajnje neobičan događaj, koji je u ponedeljak uveče skrenuo pažnju velikom broju prolaznika, ali i ljudi iz medija i sa >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << društvenih mreža, jer su se mnogi u tom trenutku pitali u neverici da li zaista gori zgrada Pravnog fakulteta.
Ipak, u pitanju je bila svetlosno zvučna instalacija kojom je Udruženje osiguravača Srbije započelo edukativnu kampanju podizanja svesti javnosti o osiguranju uošte pod nazivom „OSIGURAJ BUDUĆNOST“. Cilj kampanje je da pokaže da su nepredviđene situacije realne i da mogu svima od nas da se dogode, kao i da podseti građane da osiguranjem ulažu u ono što je najvrednije, a to je njihova sigurna budućnost.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...