Kako brendovi mogu pronaći smislene uloge u svetu okrenutom naglavačke

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 10.Apr.2020, 11:11

Kako brendovi mogu pronaći smislene uloge u svetu okrenutom naglavačke

Mi, u I&F Grupi, verujemo da će potrošači u doglednoj budućnosti naglavačke okrenuti Maslovljevu hijerarhiju potreba i usredsrediti se na ono najosnovnije – hranu, porodicu, sigurnost i bezbednost.

Uspeh je zagarantovan brendovima koji odgovore na ovu izmenu fokusa, ili se mogu preusmeriti tako da na nju odgovore, i pronađu svoju značajnu ulogu u životima ljudi.

Prezentacija se nalazi na LINKU

Kontakt: wecann@ifmccann.com

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.