Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Dec.2025, 13:26

[KREATIVCI & KREATIVNOST 2025/26] NEBOJŠA KRIVOKUĆA, Communis: „Rolerkoster u tužnom parku“

Ocenite i dajte viđenje rada svoje agencije u pogledu kreativnog doprinosa u 2025. godini
– Poslovna godina je bila poput vožnje rolerkosterom, ali ni u jednom trenutku nismo vrištali od straha, već od iznenađenja, a često i od sreće.
Osvojili smo prvi Effie Grand Prix ikada dodeljen u Srbiji za kampanju „Mrvica strpljenja“ na kojoj smo radili sa kolegama iz McCann-a i Bambi/Plazma tima. Zatim smo sa uživanjem radili na “come-back” kampanji za Plazmu na koju smo izuzetno ponosni, i na tome smo radili usred selidbe agencije na novu adresu. Pojačali smo tim izvanrednim mladim kolegama koji su se fenomenalno uklopili sa seniorima, osvežili smo portfolio klijenata, redefinisali način rada.
...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.