[KREATIVCI & KREATIVNOST 2023/24] VOLJENA DANIČIĆ, Direct Media United Solutions: „U 2023. godini imali smo iskorak ka autentičnim, lokalnim i kreativnim kampanjama“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Dec.2023, 15:22

[KREATIVCI & KREATIVNOST 2023/24] VOLJENA DANIČIĆ, Direct Media United Solutions: „U 2023. godini imali smo iskorak ka autentičnim, lokalnim i kreativnim kampanjama“

Ocenite i dajte viđenje rada svoje agencije u pogledu kreativnog doprinosa u 2023. godini

– 2023. godina nam je, pored mogućnosti da unapredimo i proširimo saradnju sa postojećim i dugogodišnjim klijentima, donela priliku za rad na novim projektima i sa novim klijentima.

Tako smo, zajedno sa OTP bankom otvorili prvu TikTok stranicu banke na srpskom tržištu i otvorili novi ugao komunikacije kada su banke i njihove usluge u pitanju, dok smo sa druge strane >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << sa Delhaize kompanijom postavili nove standarde u employer branding komunikaciji, naročito u retail industriji.

Ovu godinu definitivno zatvaramo sa mnogo novih iskustava i naučenih lekcija i jedva čekamo da ih primenimo u sledećoj.

Dajte ocenu rezultata rada nacionalne ali i regionalne advertajzing scene u 2023. godini…Izdvojite najbolje nacionalne i regionalne kampanje, uz obrazloženje

– Čini mi se da smo u 2023. godini imali iskorak ka autentičnim, lokalnim i kreativnim kampanjama. Bilo da su u pitanju domaći ili globalni brendovi, one kampanje koje su ostale upečaljive i koje su donele najbolje rezultate, jesu zapravo one koje su se na pravi način obraćale svojoj ciljnoj grupi. Ovogodišnje kampanje su nam pokazale da pravilna segmentacija ciljne grupe, pronalazak adekvatne komunikacije i praćenje svog instinkta kada je kreativnost u pitanju, donose više nego odlične rezultate.

Mi smo to pokazali na primeru Employer Branding komunikacije za kompaniju Delhaize, a kada je u pitanju naš region, dobri stari Pipi nikada ne greši.

Koje svetske kampanje ili značajni pojedinačni radovi iz 2023. godine su privukli vašu pažnju i zašto?

– Za mene su 2023. godinu obeležile kolaboracije velikih brendova, poput Nike i Tiffany koji su plasirali model patika, kao i nenadmašeno korišćenje AI u slučaju brenda Jacquemus (koliko god se drugi trudili da urade isto, deluje da ne mogu da dostignu taj nivo)

Kakvi trendovi se mogu očekivati, pre svega u svetskom advertajzingu ali i medijima u 2024?

– U 2024. očekujem da će fokus i dalje biti na segmentisanom i interaktivnom sadržaju. AI će sigurno igrati istaknutiju ulogu u ciljanom oglašavanju i očekujem da će se AI sve više koristiti u oglasnim rešenjima.

Zbog svih trenutnih dešavanja na svetskom nivou, očekujem da će fokus kampanja biti na društvenoj odgovornosti i održivosti. Naravno, novi trendovi, kanali komunikacije uvek mogu da nas iznenade.

Kako vidite aktuelni nivo upotrebe veštačke inteligencije u kreativnom segmentu funkcionisanja agencije?

– Tokom protekle godine, celo tržište na regionalnom i globalnom nivou je brujalo o opasnosti da će AI zameniti kreativce, da više nećemo imati potrebu za copywriterima, dizajnerima, stratezima…međutim, ja iskreno ne verujem u to.

Verujem da će AI postati sastavni deo rada svakog kreativca, ali u vidu alata, ne kao izvor kreativnosti i kao rešenje.

Baš zbog toga verujem da ćemo u budućnosti AI koristiti da dođemo do što kreativnijih komunikacionih rešenja.

Autor: Nenad Danilović

Izvor: Advertiser Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.