[KREATIVCI & KREATIVNOST 2023/24] VLADIMIR MITROVIĆ, Ovation: „Jaki brendovi su sve skloniji jednostavnim i iskrenim komunikacijama“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Jan.2024, 14:57

[KREATIVCI & KREATIVNOST 2023/24] VLADIMIR MITROVIĆ, Ovation: „Jaki brendovi su sve skloniji jednostavnim i iskrenim komunikacijama“

Ocenite i dajte viđenje rada svoje agencije u pogledu kreativnog doprinosa u 2023. godini

Ovation je imao jednu od uspešnijih festivalskih godina, u poslednjih nekoliko. Lep je to osećaj. Puno novih ljudi je tu i kada vidite koliko ozbiljno oni shvataju ovaj posao, i sa koliko strasti i profesionalne odgovornosti ulaze u proces pravljenja kampanje, to vas prilično osveži.

Drago mi je da smo podigli kreativni nivo komercijalne komunikacije, a pritom dodali >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << i nekoliko lepih, i po nama značajnih, neprofitnih kampanja.

„Neprofitnih“ je malo nesrećan izraz jer mislim da nije jedini profit samo onaj finansijske prirode. Komunikacija je jedna, bez obzira na temu, a rezultati mogu biti vredni na različite načine.

Zadovoljan sam prošlom godinom, ali evo je sledeća, pa ’ajmo dalje.

Dajte ocenu rezultata rada nacionalne ali i regionalne advertajzing scene u 2023. godini…Izdvojite najbolje nacionalne i regionalne kampanje, uz obrazloženje

– Čini mi se da ne vidim preveliku razliku u kvalitetu kampanja u regiji i kod nas, ove godine.

Kampanje koje bih izdvojio:

1. Hemofarm – „Najvažniji poziv u životu”

Ozbiljna i važna kampanja, koja na suptilan ali veoma direktan i jasan način skreće pažnju na problematiku doniranja organa u Srbiji. Jak insajt i veoma dobra egzekucija.

2. Munchmallow – „Sav od igre”

Odličan nastavak strategije postavljene pre nekoliko godina za Munchmallow. Igra, sa folije, prelazi na kutiju i u duhu munchuniverse komunikacije brenda, nudi nam zabavan i interaktivan kontent sa pakovanjem. Zajednički rad i kolaboracija agencija na ovom projektu su nam doneli jedno kvalitetno brand experience iskustvo.

3. Stihl – “Da skratimo”

Jako interesantna komunikaciona kampanja oglašivača od kog se to „ne očekuje”. Kopirajterski i idejno srezano na maksimum… ili minimum, kako vam je draže, sa veoma zanimljivim egzekucijama na nekim kanalima. „Word is mightier than a sword… or a chainsaw”, u ovom slučaju.

Region:

1. A1 Hrvatska – “Stvarajmo #BoljiOnline”

Inspirisana Arsenovom pesmom, ova kampanja pametno i zabavno priča o odgovornom ponašanju na netu. Tema koju bi svakako trebalo često ponavljati.

2. Everybody GUC GUC – Sexy Body

Nastavak jako zabavne integrisane kampanje, od prošle godine. Skretanje pažnje sa racionalnog na emotivno i doživljajno je i prošle godine bio najjači adut ove komunikacije.

Koje svetske kampanje ili značajni pojedinačni radovi iz 2023. godine su privukli vašu pažnju i zašto?

– Na ovo pitanje uvek volim da odgovorim sa kampanjama velikih brendova, i to kampanjama za koje mislim da bi vrlo lako mogle da se izvedu i kod nas. Kampanjama koje nisu isključivo vezane za visoke budžete

1. Heinz: Ketchup Fraud;



2. IKEA – Proudly second best



Obe kampanje rade istu stvar. Vrlo jednostavno demonstriraju neprikosnovenu snagu brenda, koristeći se primerima iz svakodnevnog života, koji samo naizgled ne idu u prilog brendu.

Kakvi trendovi se mogu očekivati, pre svega u svetskom advertajzingu ali i medijima u 2024?

– Iskreno, ne znam. Ono što vidim i što me raduje je da je sve manje izmišljenih insajta i „larger than life” naduvavanja brend komunikacija.

Brendovi su sve skloniji jednostavnim i iskrenim komunikacijama, upakovanim, naravno, na način da ljudima budu zanimljivi.

Kako vidite aktuelni nivo upotrebe veštačke inteligencije u kreativnom segmentu funkcionisanja agencije?

– Pa tanka je tu granica. AI je neka vrsta zbira kolektivnog i sabijenog znanja i pretpostavki. Trenutno mi se čini da je AI tool koji neke svakodnevne mehaničke poslove može veoma da ubrza i olakša. Sa druge strane, njegova krajnja primena u kreiranju kreativnih rešenja se, još uvek, smatra „cheet-ovanjem”, sem u slučajevima kad se koristi sa izvesnom dozom ironije.

Za sada, ne vidim da u komunikacionom smislu AI preuzima glavnu ulogu. Mada, to je verovatno rekao i glavni inženjer “Skynet-a”, u Terminatoru.

Autor: Nenad Danilović

Izvor: Advertiser Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

[POGLED SA VRHA 2023/24] ANDREJA NJEŽIĆ, Creative Disorder Studio: „Jako sam ponosan na ono što smo uspeli da postignemo za ovih godinu dana“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Jan.2024

Kako ocenjujete tržišnu poziciju agencije koju predvodite, u 2023. godini? Da li ste očekivali bolju poziciju i bolje rezultate početkom 2023. godine? Dajte generalnu ocenu uspeha rada vaše agencije..– Ovo je bila jedna veoma intenzivna i veoma neobična godina za nas. Kao pojedinci, u poslu smo...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.