KOMferencija o komunikacijama okupila rekordnih 500 učesnika iz svih sfera komunikacijskog tržišta

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Dec.2018, 10:16   (ažurirano 02.Apr.2020.)

KOMferencija o komunikacijama okupila rekordnih 500 učesnika iz svih sfera komunikacijskog tržišta

Uz predstavljanje novog vizualnog identiteta, ovogodišnja KOMferencija uvela je niz konceptualnih i sadržajnih promena. Tako su ove godine stručnjaci za odnose s javnošću slušali goste KOMferencije – psihologe, ekonomiste, antropologe, advokate, političare, urednike, novinare, menadžere i umetnike, moderirali razgovore te zajednički donosili zaključke, što i jest uloga odnosa s javnošću.

U sklopu ovogodišnje dvodnevne KOMferencije o komunikacijama održano je deset predavanja, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << šest panela te 11 radionica a otvorene su teme poput employer brandinga, customer experiencea, agilnosti, GDPR-a, političke komunikacije, startup scene, blockchain tehnologije te važnosti komunikacije za uspeh tradicionalnih i novih digitalno utemeljenih organizacija.

Paneli su okupili brojne profesije kojima su komunikacije i javno mnijenje bitan faktor u poslovanju. U održanim diskusijama vrhunski menadžeri i predsednici Uprava vodećih hrvatskih kompanija izneli su svoje stavove o tome koliko su odnosi s javnošću presudni za uspeh organizacije. Osim menadžera, na konferenciji su učestvovali i poznati advokati koji su učesnicima pojasnili koliko su odnosi s javnošću bitni u njihovom poslovanju i na koje se sve načine suočavaju s javnim mišljenjem u sudskim postupcima dok se pet poznatih političara osvrnulo na to koliki deo njihovog posla čine komunikacije i je li mišljenje javnosti najvažnije za njihov uspeh.

Ove smo godine odlučili da konferenciju posvetimo slušanju. Stručnjaci za odnose s javnošću ključna su karika u komunikacijskom lancu, ali da bi mogli da ponude pomoć, moraju razumeti klijente i njihove potrebe. Zato smo ove godine na KOMferenciji u prvi plan stavili predsednike uprava, advokate,

političare, urednike, psihologe, sociologe, metodologe, inženjere i demografe. Komunikatori su slušali i moderirali, što je i inače naš glavni zadatak. Okupivši na istom mestu komunikacijske profesionalce, korporativne stručnjake, najbolje agencije za odnose s javnošću i klijente, pomogli smo boljem dijalogu i naravno, boljoj komunikaciji. Za napredak odnosa s javnošću ključno je brzo učenje i sposobnost brze promene. Nadamo se da je i ova konferencija bila korak u tom smeru
.“ izjavila je prof. dr. sc. Ana Tkalac Verčič, predsednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

KOMferencija o komunikacijama okupila je mnoga poznata imena hrvatske poslovne scene poput Fabrisa Peruška (Agrokor), Viktora Pavlinića (Tele2), Damira Vanđelića (Croatia Osiguranje), Davora Tremca (Uber), Borisla Drile (Hrvatski telekom), vrsne strane predavače Anne Kirah, Johna Whitea, Dejana Verčiča, Zenela Bategelja, urednike Borisa Trupčevića (Styria), Mirana Pavića (Telegram grupa), Silviju Londero (Media servis), Tihomira Ladišića (N1) i mnoge druge.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.