Još nedelju dana do konferencije medijskih trendova SEMPL

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Nov.2015, 14:47   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Još nedelju dana do konferencije medijskih trendova SEMPL

LJUBLJANA – Sledećeg četvrtka 26. novembra 2015, u Grand Hotelu Bernardin u Portorožu počeće 17. konferencija medijskih trendova SEMPL, za koju se do sada prijavilo više od 900 učesnika

Oni će imati priliku da saznaju koji trendovi preovladavaju u medijsko-komunikacionoj branši, ali i koji su to novi izazovi za sve one koji u njoj rade.

SEMPL će ugostiti više od dvadeset međunarodnih govornika. Osim sjajnih predavanja, organizovano je pet radionica, a u okviru >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << konferencije biće dodeljene i Sempler nagrade za najbolje medijske strategije, koje ove godine uključuju i dve nove nagrade TOP SEMPL za medijskog menadžera godine i medijsku zvezdu budućnosti.

Konferenciju će svojim doprinosom o pobedničkim pravilima marketinga otvoriti američki marketinški strateg Cathey Armillas, koja je uverena da je suština uspešnog marketinga da vas ljudi zavole. Među ključnim govornicima naći će se i Les Binet, šef efektivnosti u londonskoj agenciji za oglašavanje Adam&EveDDB, dr. Max Mckeown, britanski stručnjak za strategije i inovacije, Mats Persson, glavni operativni direktor u danskom preduzeću Adform, i Mike Bevans, viši direktor marketinga za oglašivačke produkte kod Yahoo-a.

Program 17. SEMPL-a obogatiće tri razgovora o trenutnom položaju oglašivačkih i medijskih agencija i medija. Prvi dan konferencije Marjan Novak, direktor i odgovorni urednik revije Marketing magazin, će razgovarati sa Srđanom Šaperom, osnivačem i direktorom srpske oglašivačke agencije I&F McCann Group, koji će otkriti svoju poslovnu filozofiju i progovoriti o radu sa ljudima i ostvarivanju ciljeva, a u petak će sa Robertom Čobanom, suosnivačem i predsednikom srpske revijske izdavačke kuće Color Press, raspravljati o tome, da li oglašivači previše očekuju od medija – i obrnuto. Drugi dan konferencije završiće se opuštenim i zabavnim razgovorom o greškama koje su dovele do (ne)uspeha, koji će sa gostima Cathey Armillas i Matsom Perssonom, kao i Mattom Longstaffom, pomoćnikom kreativnog direktora u londonskoj agenciji AKQA, moderirati Barbara Modic, direktorika medijske agencije Pristop Media.

Učesnici konferencije će praktično znanje moći da steknu na pet radionica o efikasnijem oglašavanju koje će se održati paralelno sa glavnim programom. Saša Stanković, stručnjak za internet strategije iz hrvatskog preduzeća Pro Media Group, na konkretnim primerima će pokazati, kako efikasno prići mobilnom oglašavanju. Zorin Radovančević, projektni rukovodilac za internet marketing e-trgovinu u hrvatskom preduzeću Escape, predstaviće alat Google Tag Manager, a Nika Papić i Tilen Šali, osnivači slovenačke digitalne agencije Ideaz, održaće radionicu naprednog oglašavanja na Facebook-u za upravljače robnih marki. Kako postati zvezda na poslovnoj društvenoj mreži LinkedIn otkriće predavač i savetnica Brigite Lazar Lunder i viši staratelj ključnih kupaca u Httpool-u Tadej Rovtar, dok će Nataša Mohorč Kejžar, direktorka preduzeća Ipsos Slovenija, predstaviti ključna pravila za efikasnije televizijsko oglašavanje.

Posle završetka prvog dana konferencije biće dodeljene Sempler nagrade najboljim medijskim strategijama godine, ove godine prvi put u devet takmičarskih kategorija. Dve nove nagrade su TOP SEMPL – dobitnik prve, za medijskog menadžera godine, je Pavel Vrabec, generalni direktor medijskog društva Pro Plus, dok će dobitnik nagrade za medijsku zvezdu budućnosti biti otkriven tek na svečanosti.

Kompletan program 17. SEMPL-a objavljen je na internet stranici konferencije.

###

O konferenciji medijskih trendova SEMPL

SEMPL je međunarodno priznat obrazovni događaj koji je namenjen predstavljanju aktuelnih medijskih trendova u jadranskom regionu i analizi strane i domaće dobre prakse. Namenjen je svima koji rade u medijima, sa medijima ili za medije, kao i svima onima koji kroje medijske trendove i prema njima se orijentišu.

U okviru konferencije odvija se i takmičenje za nagrade za medijska dostignuća godine Sempler u okviru kog medijski stratezi, naručioci i mediji predstavljaju svoje najbolje projekte i od ove godine konkurišu za devet zlatnih semplera, kao i glavnu nagradu, veliki sempler koji se dodeljuje za najbolju medijsku strategiju protekle godine.


O organizatorima

SEMPL još od 1998. nadalje nastaje pod okriljem i u organizaciji jednog od najvećih zakupaca medijskog prostora u Sloveniji, preduzeća Media Pool, koje su osnovale veće slovenačke advertajzing agencije sa namerom preciznog praćenja dešavanja na medijskom tržištu i obezbeđivanja transparentnosti poslovanja. Media Pool sve vreme brine i o razvoju struke: osim konferencije SEMPL sprovodi i istraživanje slušanosti radio programa Radiometrija, priprema sveobuhvatan pregled slovenačkog medijskog tržišta Mediaskop i brojne druge, manje projekte.

Od 2011. godine u organizovanju konferencije SEMPL učestvuje i preduzeće Medijski partner, izdavač specijalizovane marketinške Marketing magazin, koja izlazi još od 1981. godine.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.