
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 28.Feb.2020, 11:40 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Još bolja i još veća – ovogodišnja Future Tense konferencija podiže lestvicu
Druga Future Tense konferencija o budućnosti poslovanja biće održana 19. i 20. maja u zagrebačkoj Laubi gde će najpoznatija svetska futurološka imena govoriti o budućnosti poslovanja različitih industrija. Novost jest da se ove godine konferencija održava dva dana, a oko 500 učesnika može da očekuje inspirativna predavanja i razgovore o mega-trendovima i promišljanjima kako ih integrisati u poslovanje.
Jedini svetski profesionalni futurolog usko specijalizovan za budućnost >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << putovanja i turizma dr. Ian Yeoman će govoriti o budućnost razvoja turizma, u budućnost hrane uputiće nas dr. Irwin Adam dok će o budućnosti i razvoju profesija i tržišta rada govoriti futurolog dr. Daniel Susskind čiji je TED govor na tu temu pogledan gotovo 1,5 miliona puta.
Drugi dan rezervisan je za dve specijalizovane radionice. Radionica o turizmu dr. Iana Yeomana namenjena je svim zaposlenima u turističkom sektoru koji žele da čuju kako će industrija izgledati 2050. godine. Naime, predviđanja govore kako će kroz sledećih tridesetak godina gotovo 50 posto svetskog stanovništva putovati van granica svoje zemlje, a sigurno jeste da taj trend neće zaobići ni Hrvatsku kojoj je turizam jedna od najvažnijih privrednih grana. Kako kombinovati hranu, dizajn, biologiju, tehnologiju i inženjerstvo biće samo neke od tema radionice dr. Irwina Adama.
Autorski projekat agencije
Konferencija je autorski projekat agencije Komunikacijski laboratorij, a povodom najave drugog izdanja vlasnica i direktorica Manuela Šola je izjavila: „Na Future Tense konferenciji želimo da okupimo sve biznis poslenike koji zaista proaktivno promišljaju o strateškim inovacijama i tehnološkim promenama koje budućnosti nosi, za pojedince tako i za kompanije i zajednicu u celini. Ono što možemo obećati su jedinstvena iskustva za naše partnere i goste te premium sadržaj kroz predavanja vodećih svetskih futurologa. I ove godine bavimo se aktuelnim temama i verujemo da će biti zanimljive i korisne svima iz poslovne zajednice koji aktivno učestvuju u kreiranju svoje budućnosti.“
Koliko kompanije u svetu pažljivo promišljaju scenarije 2030 govori podatak da vodeće svetske kompanije i brendovi unazad par godine zapošljavaju futurologe kako bi savetovali uprave pri upravljanju rizicima i donošenju odluka. Futurulozi zapravo kreiraju predviđanja budućnosti na osnovu brojnih analiza, a do spoznaja dolaze propitkivanjem kakve promene bi se trebale dogoditi kako bi se ostvarila zamišljena stanja ili pojave u budućnosti.
Jedinstven vizualan identitet
Lansiran 2018. godine, logotip konferencije i dalje ostaje jedinstven i inovativan. Reč je o logotipu, odnosno botu, specifičnom po tome što se u svojoj digitalnoj verziji, u realnom vremenu menja, zavisno od korišćenja hashtagova iz celog sveta na Twitteru. Ove godine zadati pojmovi su vezani za teme predavanja o budućnosti biznisa, turizma i putovanja i profesija.
Značaj konferencije prepoznale su i partnerski podržale uspešne kompanije, među kojima se ističu Husqvarna, Nestle, Wiener osiguranje VIG i Zvijezda.
Više informacija o konferenciji potražite na www.futuretense.eu
Komunikacijski laboratorij
Komunikacijski laboratorij je nezavisna regionalna agencija za tržišno komuniciranje, odnose s javnošću, upravljanje digitalnom komunikacijom i organizaciju događaja. Osnovana je 2004. godine i u potpunom je domaćem vlasništvu. Agencija je član brojnih strukovnih udruženja u zemlji i u svetu, poput međunarodne mreže nezavisnih agencija Novum Worldwide, organizacije nezavisnih kreativnih, marketinških i agencija za odnose s javnošću – the network one, strukovnog udruženja koje okuplja poslenike iz oblasti odnosa s javnošću HUOJ i Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA).
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...