Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Mar.2024, 14:31
Jedinstvena zbirka pesama kao simbol promocije međimurske tradicije
Marodi je međimurski proizvođač testenine, koji od samog početka ističe kvalitet kao najvažniju vrednost svoje poslovne priče. Pokrenuli su proizvodnju 1992. godine u mestu Domašinec u Međimurju i od tada do danas uspešno se pozicioniraju kao brend koji nastoji da očuva tradiciju svog kraja.
Prošle godine, agencija Bruketa&Žinić&Grey napravila je rebranding i redizajn ambalaže cele linije njihovih proizvoda, a ove godine osmislili su kampanju čija je svrha promocija međimurske kulture i jezika, prenošenja znanja s generacije na generaciju i Marodi brenda.
Međimurska pesma je 2018. godine uvrštena na UNESCO-ovu Reprezentativnu listu nematerijalnog kulturnog nasleđa čovečanstva, a na istoj listi će...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...