Jedinstvena zbirka pesama kao simbol promocije međimurske tradicije

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Mar.2024, 14:31

Jedinstvena zbirka pesama kao simbol promocije međimurske tradicije

Marodi je međimurski proizvođač testenine, koji od samog početka ističe kvalitet kao najvažniju vrednost svoje poslovne priče. Pokrenuli su proizvodnju 1992. godine u mestu Domašinec u Međimurju i od tada do danas uspešno se pozicioniraju kao brend koji nastoji da očuva tradiciju svog kraja.
Prošle godine, agencija Bruketa&Žinić&Grey napravila je rebranding i redizajn ambalaže cele linije njihovih proizvoda, a ove godine osmislili su kampanju čija je svrha promocija međimurske kulture i jezika, prenošenja znanja s generacije na generaciju i Marodi brenda.
Međimurska pesma je 2018. godine uvrštena na UNESCO-ovu Reprezentativnu listu nematerijalnog kulturnog nasleđa čovečanstva, a na istoj listi će...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.