JANA SAVIĆ RASTOVAC i VLADIMIR ĆOSIĆ: Pronađite način da vaša ideja postane priča

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 03.Okt.2016, 20:17   (ažurirano 02.Apr.2020.)

JANA SAVIĆ RASTOVAC i VLADIMIR ĆOSIĆ: Pronađite način da vaša ideja postane priča

U okviru edukativnog programa AcademIAA, koji organizuje srpski ogranak međunarodne mreže IAA, Jana Savić Rastovac i Vladimir Ćosić, kreativni direktori agencije McCann Beograd su se među prvima upoznali sa polaznicima programa i održali zanimljivo predavanje pod nazivom "Ko je ko i šta je šta u kreativi?"

Kako se i sami kontinuirano trude da aktivno doprinose razvoju struke i talenata mladih ljudi, dočekali su poziv na učešće u program širokih ruku. “Predavanje “KO >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << JE KO I ŠTA JE ŠTA U KREATIVI” i susret sa mladim kolegama iz struke spada u red radosnijih događaja u našem poslovnom kalendaru. Pored osnovnih pojmova, informacija i procesa u vezi sa kreativnim odeljenjem velike agencije, kolegama smo preneli i ono što mislimo da je suština našeg posla – radost stvaranja ideja i prilika da se oblikuje popularna kultura. Energija i zainteresovanost ove izvrsne, motivisane i inteligentne grupe mladih ljudi ostavlja nas pod utiskom da nas najuzbudljivije stvari tek očekuju.”

Polaznici AcademIAA programa imali su prilike da upozanju modus operandi renomirane kreativne agencije, saznaju više o zahtevima koje pred njih stavlja tržište koje se stalno menja i da usvoje savete koje su Jana i Vladimir, kao veoma uspešni i priznati predstavnici struke, sa njima svesrdno podelili. Vladimir je istakao da je najzanimljiviji deo predavanja za njega bila razmena sa polaznicima, dijalog na temu profesije, ali i način na koji razmišljaju i poimaju svet oko sebe.

Naše predavanje je bilo tako koncipirano da auditoriju prenesemo sve ono što smatramo esencijalnim – sa jedne strane težak, disciplinovan rad, a sa druge duhovna ispunjenost pri procesu smišljanja velikih ideja“;, objasnila je Jana. “Kao podsetnik na teme o kojima je bilo reči na predavanju, ali i svojevrstan credo kog se pridržavamo, sledi naših 5 ključnih saveta za mlade koji žele da pronađu svoje mesto u okviru kreativne industrije:

1. JEDAN OD NAJLEPŠIH ALI I NAJTEŽIH POZIVA

Bavite se komunikacijama. To je velika odgovornost, ali i velika privilegija.

2. BUDITE SPREMNI DA RADITE I VAN SVOG OPISA POSLA

Ako vam je do nečega stalo, izađite iz svoje zone komfora i van okvira svoje titule na vizit karti.

3. FOKUSIRAJTE SE

Disciplina i kreativnost smatra se, ne idu ruku pod ruku. Mi verujemo u suprotno. Uvedite svoje procese razmišljanja u neku vrstu reda. Fokusirajte se u trajanju i sadržaju brejnostorminga budite strogi u selekciji ideja.

4. OSTANITE RADOZNALI

Sve je izvor inspiracije. Budite u toku sa inovacijama, tehnologijom, novim pravcima u umetnosti, politici, pop kulturi. Budite budni i aktivni u svetu u kome živite.

5. NE PRISTAJTE NA NEMOGUĆE

Sve se nekada moralo dogoditi po prvi put. Ne odustajte kod prvog NE, ni kod drugog NE. Pronađite način da vaša ideja postane priča“.

AcademIAA program edukacije trajaće do 10. decembra ove godine, a očekuje se još interesnantih predavanja naših kolega, kao i kolega iz drugih agencija.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.