Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Jul.2025, 17:22

Istraživanje: Samo jedan posto redakcija u potpunosti koristi AI

Da bi razumele kako medijske organizacije uvode AI u svoje redakcije, navedene kompanije su anketirale 108 izdavača i emitera. Rezultati su pokazali da čak 97 posto ispitanih aktivno ulaže u AI. Tri četvrtine ispitanika navelo je da se većina njihovih troškova za veštačku inteligenciju odnosi na uredničke ili odeljenja za kreiranje sadržaja, dok se 10 posto odnosi na odeljenja za oglašavanje i marketing.
Niko od ispitanika nije naveo da ne koristi AI što, kako piše u istraživanju, ukazuje na to da izdavači i emiteri prepoznaju vrednost ove tehnologije i aktivno je primenjuju u praksi.
U istraživanju se ističe da generativni AI može da sažme, preradi i distribuira sadržaj brže nego bilo koja redakcija....

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.